Vzťahy na pracovisku

Ilustračné foto
 |  Ľudské zdroje
Myslíte si o sebe, že sme nesympatickí: Dokážeme vám, že pravda je častokrát iná

Ak spomíname na stretnutia a rozhovory, často sme voči sebe veľmi kritickí a myslíme si, že nie sme veľmi sympatickí – prečo je to tak?

Diskusia: 0
Riadením firemnej kultúry zvýšite
 |  Pracovné prostredie
Riadením firemnej kultúry zvýšite zisk spoločnosti

Pre prosperitu firmy je lepšie firemnú kultúru manažovať, ako nechať ju žiť vlastným životom. Dôvodov na to je hneď niekoľko.

Diskusia: 0
Zažívate šikanovanie v práci?
 |  Pracovné prostredie
Zažívate šikanovanie v práci? Dá sa mu čeliť

Aj v škole bolo podpichovanie a šikanovanie pre mnohých na dennom poriadku. Čo však robiť, ak vás v neskoršom profesionálnom živote šikanujú a z každodenného... 

Diskusia: 0
Smiech v práci: Vysvetlíme
 |  Pracovné prostredie
Smiech v práci: Vysvetlíme vám, prečo je humor aj tu taký dôležitý

Smiech je zdravý – nie je to len prázdna fráza, je to realita. Tí, ktorí sa smejú, bavia a neberú sa vždy príliš vážne, sú väčšinou oveľa uvoľnenejší a... 

Diskusia: 0
Learning & Development Awards:
 |  Ľudské zdroje
Learning & Development Awards: Na kvalite vzdelávania záleží. Preto chceme, aby sa o nej hovorilo

4. ročník najprestížnejšej ankety v oblasti rozvoja a vzdelávania na Slovensku odštartoval. Reprezentanti pokrokových prístupov v brandži sú už nominovaní.... 

Diskusia: 0
Ohovárate kolegov v práci?
 |  Vzťahy na pracovisku
Ohovárate kolegov v práci? Povýšenia sa pravdepodobne nedočkáte

Mnoho ľudí sa nikdy nezamýšľa nad tým, ako sa správajú a ako pôsobia na okolie. Avšak dôležité je premýšľať predovšetkým o tom, ako sa správať v zamestnaní.... 

Diskusia: 0
12 znakov, ktoré charakterizujú
 |  Pracovné prostredie
12 znakov, ktoré charakterizujú psychopata: Overte si, či nemáte takéhoto človeka vo svojom okolí

Slovo psychopat sa v spoločnosti používa celkom často. Za psychopata niekedy považujeme svojho suseda, šoféra, ktorý nás nebezpečne obíde na ceste ráno... 

Diskusia: 0
Nestrápnite sa v novej
 |  Mám prácu
Nestrápnite sa v novej práci: Týchto 8 tém s kolegami rozhodne nerozoberajte

Nastúpili ste do novej spoločnosti? Pravdepodobne túžite čo najrýchlejšie zapadnúť a zblížiť sa s novými kolegami. Nie všetkým zamestnancom je ale jasné,... 

Diskusia: 0
Keď sa váš priateľ
 |  Vzťahy na pracovisku
Keď sa váš priateľ stane vaším šéfom: Ako prežiť cudzie povýšenie?

Váš najlepší priateľ na pracovisku bol práve povýšený. Samozrejme chcete sa s ním radovať, najmä v období veľkých a dôležitých zmien, ale máte tiež zmiešané... 

Diskusia: 0
Ako zanechať skvelý prvý
 |  Hľadám prácu
Ako zanechať skvelý prvý dojem: 7 inteligentných trikov

Ľudia sa rozhodnú, či s vami chcú pracovať do dvoch sekúnd od momentu, kedy vás prvý krát stretnú. V tomto krátkom čase si druhá strana o vás vytvorí názor... 

Diskusia: 0
Spoznávate sa v nich?
 |  Vzťahy na pracovisku
Spoznávate sa v nich? Zvyky, ktoré môžu viesť k zlej povesti na pracovisku

Podľa výsledkov prieskumu sú harmonické vzťahy na pracovisku najväčšou príčinou atraktivity konkrétneho zamestnávateľa. Inými slovami, kvalitné vzťahy... 

Diskusia: 0
Týchto 7 trikov sa
 |  Mám prácu
Týchto 7 trikov sa naučte a ľudia budú robiť presne to, čo od nich chcete

Vychádzať s ľuďmi je umenie. Obzvlášť, ak si ich chcete získať na svoju stranu a "donútiť" ich, aby robili to, čo od nich požadujete. Myslíte si, že sa... 

Diskusia: 0
5 častých chýb, ktoré
 |  Pre zamestnávateľov
5 častých chýb, ktoré robia nadriadení: Na toto si treba dávať pozor

Spokojnosť a lojalita zamestnancov sú okrem vzťahov s kolegami, pracovných podmienok, istoty zamestnania a výšky mzdy silne ovplyvňované aj vzťahom s nadriadenými.... 

Diskusia: 0
Staňte sa expertom na
 |  Práca a voľný čas
Staňte sa expertom na small talk: Najlepšie témy na konverzáciu nielen v práci

Ako sa máš? Mám sa dobre, čo ty? Tiež fajn. A potom tá predlhá chvíľa ticha. Takú konverzáciu už zažil asi každý, či už cestou do práce alebo na nejakej... 

Diskusia: 0
Dobrý manažér musí vedieť
 |  Pre zamestnávateľov
Dobrý manažér musí vedieť riešiť konflikty: Ako vyriešiť nezhodu vo vašom tíme?

Keď riadite tím ľudí, nemôžete si byť vždy istý, že všetci budú spolu skvelo vychádzať. Vzhľadom na protichodné záujmy, potreby a plány môžete mať v tíme... 

Diskusia: 0
Staršie správy