Pracovné pozície, ktoré divne znejú. Zamestnajte sa!
Cudzojazyčne znejúca pracovná pozícia nemusí hneď znamenať, že budete v práci využívať cudzí jazyk. Zdroj: thinkstock.com
V poslednej dobe sa určite stretávate s pracovnými pozíciami, ktorých názvy sú prevzaté z anglického jazyka a do slovenčiny sa neprekladajú. Takéto pracovné ponuky môže zverejňovať medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na Slovensku alebo sa jej názov iba u nás udomácnil. Ak sa nebojíte cudzojazyčných názvov ponúk, máme pre vás desať pozícií z pracovného portálu Kariéra.sk.
- Software Engineer
Úlohou softvérového inžiniera je programovanie v informačnom systéme Microsoft Dynamics AX a participácia pri technickom návrhu systému v spolupráci s analytikom. Od nového zamestnanca sa však vyžadujú skúsenosti s vývojom aspoň jedného z objektovo orientovaných programovacích jazykov a taktiež sa vyžaduje znalosť MS SQL.
Spoločnosť ponúka pre zamestnanca mobilný telefón, notebook a možnosť využívania služobného automobilu. Taktiež je možnosť dohodnúť sa na práci z domu.
- Senior System Voice Engineer
Hlasový manažér bude poskytovať technickú podporu pre sieťové a hlasové zariadenia, preto sa od neho vyžaduje dobrá znalosť a skúsenosti v oblasti hlasových služieb a konfigurácií IT systémov. Dôležité sú aj technické zručnosti v oblasti sieťových konfigurácií a protokolov, hardvérových technológií, operačných systémov a databázových systémov. Ak uchádzač vlastní CISCO certifikátov je to jeho výhodou. K práci sa vyžaduje anglický jazyk a vodičský preukaz B.
- Customer Fullfillment Manager
Ponuka práce je vhodnou príležitosťou pre tých, ktorí chcú rozvíjať svoje odborné schopnosti a chcú napredovať vo svojej kariére. Zamestnanec bude zodpovedný za prevádzkový systém riadenia systému, ako aj sledovanie a vyhodnocovanie mesačných, štvrťročných a ročných cieľov v kľúčových ukazovateľoch výkonnosti. Pod jeho pracovné náplne bude patriť aj koučovanie, motivácia zamestnancov a vedenie tímu. Na túto pracovnú ponuka je ponúkaný plat od 2-tisíc do 3300 eur.
- Front Office Manager
Front office manager je názov pre funkciu recepčnej alebo recepčného. Jeho úlohou je administratívna podpora manažérom zariadenia, starostlivosť o došlú a prijatú poštu, faktúry, recalling a celkové asistentské a administratívne práce. Pri tejto práci je však potrebné počítať aj s prácou na zmeny a cez víkendy a sviatky.
- Pricing and Volume Specialist
Nový člen tímu bude mať na starosti cenotvorbu produktov podľa špecifických metód cenotvorby konkrétnej krajiny. Ďalej bude úzko spolupracovať s ďalšími oddeleniami (oddelenie nákupu a plánovania) a bude zbierať dáta a analýzy predajných cien a objemov pre produkt vzhľadom na predajné kanály a zdroje zásoby. Ide o prácu v medzinárodnej spoločnosti, v ktorej sa pri komunikácii využíva cudzí jazyk.
- Business Development Manager
Ide o juniorsku manažérsku pozíciu a nový zamestnanec bude mať na starosti príjmy zo sponzorských darov a taktiež bude zodpovedať za výstavný stánok slúžiaci na prezentáciu a predaj. Jeho ďalšou úlohou budú aj rokovania s rôznymi manažérmi v oblasti farmácie, bankovníctva a telekomunikácií.
- Junior Specialist Indoor Sales
Špecialista na juniorskej pozícii má na starosti komunikáciu so zákazníkmi a poskytovanie informácií. Pod jeho úlohy patrí aj administratívna činnosť a registrácia zákazníkov s ohľadom na mýtny systém (Rakúsko, Nemecko, Česko, Taliansko a ďalšie), sledovanie zákazníckych zmlúv a vybavovanie ďalších zákazníckych požiadaviek.
- Customer OnBoarding Agent
Od zákazníckeho agenta sa v prvom rade vyžaduje komunikácia v anglickom a maďarskom jazyku alebo v poľskom a chorvátskom jazyku. Takémuto človeku nesmie chýbať nadšenie pre prácu a nevyhnutná je tímová spolupráca. Mal by byť dobrý poslucháč a nemal by mať problém pracovať v mulikultúrnom pracovnom prostredí.
- Senior Purchasing Specialist
Nákupný špecialista by mal definovať najvýhodnejšie riešenia, ktoré sú vhodné pre daný región, ďalej vypracovať plán využívania produktov, definovať benchmark proces a porovnávať stratégiu realizácie pre región Európy, ďalej by mal definovať a riadiť celý proces zodpovednosti za splnenie termínov potrebných na dokončenie projektov. Od nákupného špecialistu sa vyžaduje plynulé ovládanie anglického jazyka a minimálne 3-ročné skúsenosti v oblasti verejného obstarávania a predaja v automobilovom priemysle. Kandidát by mal taktiež počítať s častým cestovaním po Európe (70 – 80 % pracovného času).
- Project Lead Smartbanking
Táto pozícia si vyžaduje technologické skúsenosti. Projektový líder bude mať na starosti rozvoj inovatívnych mobilných bankových riešení a bude odpovedný bude za 10-členný tím ľudí (obchodníkov a ICT odborníkov).
- Autor: © Zoznam
- Zdroj: Text: red., Zdroj: Kariera.sk, Foto: Thinkstock.com