Majte svoju marketingovú stratégiu. Prezentujte sa!

Prezentujte sa, ako najlepšie viete.Prezentujte sa, ako najlepšie viete. Zdroj: photl.com

Každý produkt alebo služba si zaslúži svoju reklamu. Niekomu stačí reklama medzi kamarátmi a známymi, ďalší siahajú po online reklame alebo radšej uprednostnia kamennú prevádzku na prezentáciu. Akú reklamu uprednostňujete vy?

 

3 formy marketingovej stratégie:

  1. Natívna reklama
    Natívna reklama je reklamou, ktorá je prirodzene pričlenená k obsahu webovej stránky a je jej súčasťou. Má totožný formát, podobnú úpravu a drží sa rovnakého jazyka ako zvyšok obsahu. Základným úmyslom bolo vytvoriť menej nápadnú reklamu, ktorá sa dá zameniť s ďalšími príspevkami, aby používateľa toľko neobťažovala a neupozorňovala na svoj ​​komerčný zámer.

    Má vyššiu vizibilitu aj dôveryhodnosť ako klasické bannerové reklamy. Na natívnu reklamu sa pozrie o 52 % viac ľudí, ako na banerovú reklamu. Jedným z dôvodov prečo sme sa naučili ignorovať bannery, je ich tradičné umiestnenie a to najčastejšie na okrajoch stránky. V zámere kúpiť tovar, mala natívna reklama tiež lepšie výsledky. Presvedčila k tomu 52 % užívateľov, banner by presvedčil k nákupu jen 34 %. Môžeme teda skonštatovať, že natívna reklama je efektívnejšia forma displejovej reklamy, ktorá skutočne funguje.
     
  2. Web videá
    V dnešnej dobe sa video zaraďuje k cenovo najefektívnejším riešeniam pre majiteľov webových stránok, lebo náklady na výrobu videa a jeho prevádzkovanie nie sú vysoké a šírenie na internete zdieľaním je rýchle a jednoduché.

    Využitie videa na účel predaja na webových stránkach sa stáva celosvetovým hitom v oblasti marketingu. Je to forma marketingovej stratégie používaná na komerčný účel so zámerom propagácie firmy, značky, tovarov alebo služieb s využitím krátkych, pútavých a informačne bohatých videí. Najväčšou výhodou videa je to, že sa dokáže dostať k podstate veci rýchlejšie a zrozumiteľnejšie ako text a zároveň šetrí drahocenný čas vašich potenciálnych zákazníkov.

    Každý deň viac ako 4 miliardy ľudí sledujú on-line videá a až 68% pozorovateľov zdieľa video odkazy. Výskumníci sa domnievajú, že po 72 hodinách si môže bežný človek zapamätať asi len 10% prečítaného textu, 65% videného obrazu a neuveriteľných  95% sledovaného videa. Je jednoduchšie a názornejšie jedenkrát vidieť a počuť než desaťkrát čítať. Video marketing je jednoznačne oblasť, ktorá by nemala chýbať v každej marketingovej stratégii firmy.
     
  3. Showrooming
    Zákazník príde do obchodu, kde si tovar prezrie, chytí a vyskúša. Následne odíde domov a daný tovar si kúpi lacnejšie na internete. Ak to robíte tiež, nie ste žiadnou výnimkou. Na základe štúdie francúzskej spoločnosti TNS-Sofres takto nakupuje  33 % zákazníkov na  celom svete a až 54 % v Európe.

    Smartphony sú pre obchodníkov takpovediac hrozbou. Zákazníci ich používajú pri nakupovaní rôznym spôsobom – sledujú recenzie na daný tovar a kým sú ešte v obchode, hľadajú ho v e-shope za lacnejší peniaz. Showrooming sa najčastejšie vzťahuje na elektroniku, biely tovar, no aj na oblečenie či obuv.
Viac o téme: Web Podnikateľ Silvia Online Prezentácia Marketing Stratégia Langermann Marketingová
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Foto: Photl.com, Zdroj: Silvia Langermann - UK

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy