Z bábiky sa stala profesionálka: Barbie sa pripojila na sociálnu sieť

Barbie na sociálnej sieti LinkedInBarbie na sociálnej sieti LinkedIn Zdroj: linkedin.com

Krásna plastová bábika, známa pod menom Barbie, patrí medzi najpopulárnejšie hračky v histórii. Od roku 1959 ju vyrába spoločnosť Mattel, avšak až po 55 rokoch vstupuje ich produkt do biznis sveta, na profesionálnu sociálnu sieť LinkedIn.

 

Barbie má svoju produktovú stránku. Ako uvádza o sebe na sociálnej sieti, už od roku 1959 inšpiruje hlavne dievčatá k veľkému snu. Jej filozofia je založená na myšlienke, že nielen bábika môže byť kdekoľvek na svete, kde chce byť, ale že aj žena má vždy na výber. Zo sociálnej siete sa dozviete aj informácie o jej tvorcovi Ruth Handler, ktorá sa pri tvorbe Barbie inšpiroval svojou malou dcérou Barborkou.

Počas svojho „života“ Barbie vystriedala viac ako 150 „pracovných miest“, ale hlavne jednej zostane verná aj naďalej. Chce podporovať generácie dievčat, aby sa neobmedzovali vo svojich ambíciách a plnili si svoje sny.

Produktový profil Barbie na LinkedIn slúži ako inšpirácia pre podnikateľov. „Barbie“ tu zdieľa informácie o svojej firme, o zmenách na sociálnych sieťach a informácie o jej zakladateľke Ruth Handler. Profil bol založený koncom júna tohto roka a do dnešného dňa má Barbie skoro 5400 užívateľov, ktorí „sledujú“ jej kariéru.

Barbie na LinkedIn Galéria fotiek (2) Zdroj: LinkedIn/Print Screen

O LinkedIn

Pracovná sociálna sieť slúži na budovanie kariéry pre jednotlivcov a taktiež na propagáciu spoločnosti. Na rozdiel od Facebooku ide o serióznu sociálnu sieť, na ktorej môžu jej užívatelia prezentovať svoje pracovné schopnosti vo forme online životopisu a príspevkov, ktoré publikujú zo svojho odvetvia. Na sociálnej sieti LinkedIn je aj pracovný portál Kariera.sk. Ste tu už aj vy?

 

Viac o téme: Barbie Bábika Sociálna sieť LinkedIn Pracovná sociálna sieť
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Text: ami, Zdroj: mashable.com, Foto: LinkedIn.com

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy