Týchto 7 trikov vám zmení život: Postačí neuveriteľných desať minút

Ilustračné fotoIlustračné foto Zdroj: thinkstockphotos.com

Život ide hrozne rýchlo a zdá sa priam nemožné, aby sme udržali krok so stovkami úloh, ktoré sa na nás sypú každý deň. V skutočnosti viac ako dve tretiny zamestnancov priznalo, že sú prepracovaní, ako sa uvádza v Správe o štátnej produktivite z roku 2014, ktorú vypracovala spoločnosť Cornerstone. Podľa 84 percent zúčastnených preťaženie v dohľadnej dobe nepoľaví, ale naopak, bude rásť. Mnoho z nás preto pátra po najlepších trikoch ako svoju produktivitu zvýšiť, no často nemáme dostatok času ani na to.

Skúste týchto desať vecí, ktoré zvládnete za krátkych desať minúť a doprajte svojej produktivite povzbudenie:

  1. Pomodoro technika
    Správne zadelenie času je extrémne dôležité pre vašu produktivitu. Pomodoro technika je založená na rozdelení vašich každodenných úloh do 25 minútových intervaloch, počas ktorých budete extrémne sústredení.
  2. Zlepšite svoj priemer
    Venujte päť minúť filozofii elitných myslí Dr. Stana Beechama, zvyšných päť venujte zlepšovaniu svojho priemeru. Zvyčajne sa zameriavame na svoje špičkové výkony, zatiaľ čo tie priemerné smutne zaostávajú za priemerom.
  3. Plánovanie dopredu
    Podľa Stagen Leadership Academy týždenné plánovanie stretnutí sám so sebou zaručí, že venujete dostatok času prioritám. Nenechajte sa rozptyľovať potrebami ľudí naokolo a najprv dokončite, čo musíte.
  4. Pamäťové techniky
    Koncentrácia a spätné vyvolanie vytvára spomienky, sústreďte sa, aby ste sa koncentrovali a testujte svoju schopnosť informácie opäť vyvolať.
  5. Strojnásobte rýchlosť čítania
    Každý týždeň môžete prečítať jednu knihu navyše ak počas jazdy do práce stavíte na audio knihy. Pokiaľ si rýchlosť prehrávania nastavíte na trojnásobnú, budete "čítať" ešte rýchlejšie. Váš mozog si na to bez problémov zvykne za desať minút.
  6. Prevziať zodpovednosť
    Ľudia sa príliš často snažia nájsť dôvody, prečo nemôžu niečo urobiť, prečo projekt prevýši rozpočet a ako sa niečo pokazilo. Napriek tomu je oveľa jednoduchšie prijať zodpovednosť, problém vyriešiť a posunúť sa ďalej, než strácať čas hľadaním príčiny.
  7. Rozlišovať nevyhnutné a dôležité úlohy
    Ak máte málo času, zvykne sa stávať, že sa svojim povinnostiam nemôžete venovať tak, ako by ste chceli alebo potrebovali. Dôležité preto je, aby ste naučili rozlišovať nevyhnutné a dôležité úlohy a tým prvým venovali svoju stopercentnú pozornosť ako i čas, zatiaľ čo si uvedomili, že tie druhé môžete spraviť aj nabudúce.
Viac o téme: Pomoc Čas Rýchlo Trik Produktivita
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Text: ľgh; Zdroj: businessinsider.com; Foto: thinkstockphotos.com

Súvisiace články

Staršie správy
Staršie správy