Pre zamestnávateľov

Ako vytvoriť v práci
 |  Pre zamestnávateľov
Ako vytvoriť v práci skvelý kolektív? Takto by sa mal zachovať každý dobrý vedúci

Erika Andersenová, známa konzultantka a koučka, vo svojej knihe Growing Great Workers: Premena bežných ľudí na vynikajúcich pracovníkov, používa záhradku... 

10 znakov, že sa
 |  Pre zamestnávateľov
10 znakov, že sa zamestnanec nehodí do firmy

Prijímanie tých správnych ľudí a následná pomoc pri ich postupe v práci je jednou z najväčších výziev, ktorým čelia zamestnávatelia a vedúci. Nestačí len... 

undefined
 |  Pre zamestnávateľov
Vzdelávanie zamestnancov má význam: 5 dôvodov, prečo by ste ho nemali podceňovať

Vzdelávanie a školenie zamestnancov je nevyhnutnou súčasťou úspešných podnikov. Žiaľ, mnohé firmy na to zabúdajú, prípadne to podceňujú. Avšak v súčasnom... 

Dobrý manažér musí vedieť
 |  Pre zamestnávateľov
Dobrý manažér musí vedieť riešiť konflikty: Ako vyriešiť nezhodu vo vašom tíme?

Keď riadite tím ľudí, nemôžete si byť vždy istý, že všetci budú spolu skvelo vychádzať. Vzhľadom na protichodné záujmy, potreby a plány môžete mať v tíme... 

Big Five: Ako vaša
 |  Pre zamestnávateľov
Big Five: Ako vaša osobnosť ovplyvňuje, či ste v práci šťastný

Naše osobnostné charakteristiky predurčujú to, ako v živote myslíme, vnímame a konáme. Naše vnútorné nastavenie sa vo výsledku prejaví v kvalite osobného... 

8 vecí, ktoré zamestnanci
 |  Pre zamestnávateľov
8 vecí, ktoré zamestnanci potrebujú najviac

Sľubujete zamestnancom hory-doly, nerešpektujete ich a paranoidne ich považujete za nepriateľa? Utečú. Vieme, za čo sa vám odmenia plným nasadením a lojalitou.... 

Ako mať silnejší a
 |  Pre zamestnávateľov
Ako mať silnejší a odolnejší tím? Týchto 7 stratégií by mal poznať každý šéf

Vďaka pandémii si mnohí zamestnávatelia uvedomili, aká dôležitá je odolnosť zamestnancov voči stresu. Odolnosť si vyžaduje úroveň sebauvedomenia a empatie,... 

Najímanie bývalých zamestnancov: Správna
 |  Pre zamestnávateľov
Najímanie bývalých zamestnancov: Správna voľba alebo veľký omyl?

Skvelý zamestnanec odchádza z vašej spoločnosti do inej práce. Možno ho zlákal náborár ponúkajúci lepší plat a zaujímavé benefity, možno len chcel vyskúšať... 

Hľadáte nových zamestnancov? Pridajte
 |  Pre zamestnávateľov
Hľadáte nových zamestnancov? Pridajte sa k TOP vystavovateľom na druhom ročníku Kariéra EXPO v Nitre

Po úspešnom roku 2023, kedy sa na troch podujatiach Kariéra EXPO v Nitre, Košiciach a Bratislave zišlo viac ako 13 000 účastníkov a 180 vystavovateľov,... 

Čo by ste nemali
 |  Pre zamestnávateľov
Čo by ste nemali robiť, keď sa snažíte motivovať svojich zamestnancov

Dostali ste už niekedy od svojho nadriadeného kompliment, ktorý vás konečnom dôsledku vlastne urazil, pretože ste mali pocit, že nebol úprimný? Ak by ste... 

4 líderské princípy, ktoré
 |  Pre zamestnávateľov
4 líderské princípy, ktoré si ľahko odskúšate: Staňte sa najlepším nadriadeným všetkých čias

Pozitíva lídra sú stávajú silnejšími a potenciál firmy rastie. Prečo je to tak? Tu sa lídri menia z tých, čo produkujú výsledky na tých, čo vytvárajú.... 

Líderstvo srdcom: Prečo je
 |  Pre zamestnávateľov
Líderstvo srdcom: Prečo je posun z 'JA' na 'MY' kľúčom k úspechu?"

Keďže vymenovaním lídra sa veci nedejú samé, a líder vie že sa od neho očakávajú výsledky, prichádza čas pohnúť sa ďalej. Ako však líder vie, že je čas... 

7 najčastejších chýb, ktoré
 |  Pre zamestnávateľov
7 najčastejších chýb, ktoré robia manažéri: Kvôli tomuto odchádzajú aj dobrí zamestnanci

Manažérske zručnosti a schopnosti sú kľúčovým faktorom úspechu pri riadení tímu. Bez ohľadu na odvetvie a veľkosť firmy sa manažéri často stretávajú s... 

Firmy, ako mať spokojných
 |  Pre zamestnávateľov
Firmy, ako mať spokojných zamestnancov? Nie je to len o peniazoch, musíte robiť toto

Dobrých zamestnancov si musíte zaslúžiť. Takto by sa dal definovať článok na tému, ktorá znie, ako motivovať zamestnancov? Ako teda zvýšiť ich pracovné... 

Zamestnávatelia, majte sa na
 |  Mám prácu
Zamestnávatelia, majte sa na pozore: Toto sú dôvody, prečo odchádzajú šikovní zamestnanci.

Rovnako ako by si zamestnanec mal včas uvedomiť, kedy ho už práca nenapĺňa, nebaví a je čas na zmenu, tak by mal nadriadený včas spoznať, kde urobil chybu.... 

Staršie správy
Staršie správy