Najšialenejšia pracovná ponuka všetkých čias? Hľadá sa kouč zvieracích celebrít

Zdroj: tunameltsmyheart.com

Nie je novinkou, že dnes sa vďaka sociálnym sieťam môže stať slávnym prakticky ktokoľvek. Dokonca aj domáci miláčikovia. Vedeli ste, že každý šiesty človek, ktorý chová domáce zvieratko, mu vytvorí aj profil na sociálnych sieťach? A keďže aj mediálna prezentácia domáceho miláčika vie celkom dobre vynášať, vznikla na to aj špeciálna talentová agentúra. A práve tá teraz ponúka voľné pracovné miesto.

 

 

Bizarný svet sociálnych médií prinesie všeličo. Táto ponuka však spôsobila, že virtuálny svet dosiahol novú úroveň bizarnosti. Za všetkým stojí londýnska spoločnosť s názvom Petlandia, ktorá poskytuje veľmi špecifické služby. Majiteľom domácich miláčikov, ktorí z nich chcú vytvoriť hviezdy na sociálnych sieťach, zabezpečia kouča. Ten sa postará o to, aby majiteľova mačka, pes, korytnačka či kačka získali svojich fanúšikov a stali sa slávnymi.


Prečítajte si tiež: Zamestnanie len pre odvážnych: Za pikantnú náplň práce núkajú plat 30-tisíc eur


Zdá sa vám to ako vtip? Že za niečo také predsa nemôže niekto platiť? Podľa spoločnosti Petlandia každý šiesty majiteľ zvierat avytvorí svojmu miláčkovi profil na sociálnych sieťach. Dokonca aj pes Marka Zuckerberga, zakladateľa Facebooku – má svoju vlastnú Facebook stránku. Nemyslite si však, že to majitelia robia iba preto, aby sa pochválili svojím domácim miláčikom. Zvieracie celebrity im totiž môžu priniesť pekné peniaze. Pamätáte si napríklad z reklám na šušlavého psíka s výrazným predkusom? Tento psík naozaj existuje. Volá sa Tuna a pochádza až zo San Francisca. Spoločnosť, ktorá ho obsadila do reklám, bola ochotná zaplatiť jeho majiteľke, aby jej obľúbené a populárne zvieratko prezentovalo ich značku. A práve k dosiahnutiu tohto cieľa – zarobiť na svojom domácom miláčkovi - sa majiteľom snaží dopomôcť agentúra Petlandia.

Už dnes je množstvo domácich miláčikov, ktorých fotky pridávané ich majiteľmi  sledujú, lajkujú a zdieľajú milióny ľudí na celom svete. Populárny je napríklad pes, ktorého obliekajú ako človeka, líška Juniper či ježko Lionel.


Majitelia týchto zvieratiek si vedia celkom slušne zarobiť. Občas sa totiž na fotke so zvieratkom objaví aj nejaký ten produkt, na ktorého majiteľ zvieraťa v popise uvedie odkaz - samozrejme, nie zadarmo. Zdá sa, že zvieratá ako influenceri( (tí, ktorí ovplyvňujú) na sociálnych sieťach, sa začína stávať novou kategóriou v reklamnom biznise. Preto asi nebude nič nezvyčajné, ak sa začne objavovať čoraz viac netradičnejších pracovných pozícií - ako napríklad už spomínaný kouč budúcich zvieracích celebrít.

Akého človeka na túto netradičnú pozíciu hľadá spoločnosť Petlandia? Pripravená je zaujímavá pracovná náplň.

Čo firma vyžaduje od uchádzača?

Úlohou človeka na tejto pozícii bude vytvárať online webináre pre ľudí – potenciálnych zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o túto oblasť. Taktiež bude poskytovať súkromné konzultácie s VIP klientmi, mentorovať ich a ich aktivitu na sociálnych sieťach a pripravovať stratégie, ktoré pomôžu ich miláčikovi preraziť na sociálnych sieťach. Pripravovať bude musieť aj blogy, videá a iný online obsah.

Spoločnosť Petlandia uvádza, že pokiaľ ide o plat na tejto pozícii, kandidát bude ohodnotený na základe výkonu. Od uchádzačov požadujú, aby mali potrebnú kvalifikáciu pozostávajúcu zo znalosti toho, ako zvieratá ovplyvňujú sociálne siete, aby vedeli, ako sa postarať o domácich miláčikov a mali skúsenosti s prácou s publikom na sociálnych sieťach.

Ak vás pracovná ponuka zaujala, podrobnosti o ponuke si môžete preštudovať tu.

Viac o téme: Pes Zviera Celebrity Práca Kofola Zvieratko Netradičné Kouč Profesie Hľadám Prácu Netradičná Tuna Petlandia Ftefan Fofola Suslavy Celebrit
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Zdroj: businessinsider; Text: es; Foto: tunameltsmyheart.com

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy