Organizačné schopnosti

Pre mananžérske pozície, ale aj pre prácu sekretárky či asistentky je táto schopnosť nevyhnutnou podmienkou.

Ďalšou základnou podmienkou pri výbere úchádzača, na ktorú sa pri výberových pohovoroch kladie dôraz sú organizačné schopnpsti.

Pod pojmom organizačné schopnosti sa zväčša rozumie schopnosť vedieť čo najefektívnejšie naplánovať čas.

To, že nie každý to dokáže máme možnosť vidieť dennodenne a takmer na každom kroku. Koľkokrát ste sa za deň stretli s vetou: „... nemám čas...?“ Veľakrát? Dokonca ju často používate aj vy? Tak potom niečo nie je v poriadku? Je potrebné zamyslieť sa nad tým, ako využívate a do čoho investujete svoj čas. S najväčšou pradepodobnosťou prídete k záveru, že najviac energie a času premrháte, pretože vaša časová organizácia nemá premyslený koncept. Ak budete mať vo svojich cieľoch a prioritách jasno a budete sa vedieť rozhodnúť na čo si naplánujete svoj čas a na čo nie, budete na najlepšej ceste využiť svoj čas tak, aby viedol k úspechu.

Pamätajte na to, že organizačné schopnosti sú predovšetkým výsledkom dobrej organizácie a plánovania času.
Viac o téme: Karierny rast
  • Autor: © Zoznam
  • FOTO: Jupiterimages
 
Staršie správy
Staršie správy