Kariéra v digitálnom marketingu: Ako využiť nové trendy a zaujať zamestnávateľa?

Ak chcete byť konkurencieschopní, zaujať svojho zamestnávateľa a naštartovať kariéru v žiadanom odbore digitálneho marketingu, musíte byť neustále v obraze a ovládať nové trendy s ľahkosťou.

Aktuálne sme svedkami veľkého boomu umelej inteligencie, ktorá zásadne mení spôsob, akým komunikujeme. Sociálnym sieťam kraľuje video obsah a influenceri ovplyvňujú nákupné rozhodnutia. S príchodom chatbotov sme svedkami revolúcie v oblasti služieb a online obchodu, ktorá umožňuje rýchle a efektívne riešenie viacerých úloh v priebehu chvíle. UGC (user-generated content) zasa prináša autenticitu a dôveryhodnosť značkám a produktom. Tieto trendy nezostali nepovšimnuté ani v pracovnom prostredí, ovplyvňujúce spôsob, akým zamestnanci a zamestnávatelia pristupujú k práci a komunikácii.

Kariéra v digitálnom marketingu: Galéria fotiek (4)

Ako získať prehľad o nových trendoch na ceste k práci snov?

Avšak, ak chcete tieto trendy naozaj využiť na maximum a postaviť svoju kariéru na pevných základoch, nemôžete sa spoliehať len na povrchné informácie.
Príležitosť, ako sa zdokonaliť v digitálnom marketingu a mať čerstvé informácie o všetkých novinkách ponúka napríklad štúdium na Digitálnej Univerzite s jej polročným certifikovaným kurzom, ktorý štartuje začiatkom októbra.

Počas 16 celodenných školení s odborníkmi z praxe získate kvalitné vedomosti z oblastí, ako marketingová stratégia, budovanie brandu, tvorba webu a e-shopu,sociálne siete, content marketing.

Okrem toho vďaka štúdiu:

  • zaujmete potenciálnych zamestnávateľov, ale aj toho svojho,
  • získate zaujímavé kontakty na odborníkov,
  • naučíte sa techniky, ako zvýšiť predaje a zisky,
  • dostanete prístup k študijným materiálom a bonusovým kurzom.

O kvalite štúdia vravia aj recenzie študentov na sociálnej sieti Linkedin. Vyjadrenie Renáty, ktorá úspešne ukončila štúdium znie: Stálo to za to? Určite áno. Vďaka Digitálnej Univerzite za príležitosť vzdelávať sa v oblasti digitálneho marketingu s top prednášajúcimi. Každá prednáška mi dala mnoho informácií od skvelých odborníkov a každá domáca úloha bola výzvou zlepšiť sa. Bola to dobrodružná 

Kariéra v digitálnom marketingu: Galéria fotiek (4)

Naštartujte kariéru s medzinárodne uznávaným MBA titulom

A ak by toho nebolo málo, v ponuke je tiež pokračovanie na MBA štúdiu a program Expert štúdium pre pokročilých.

MBA štúdium na Digitálnej Univerzite trvá jeden rok a titul je udeľovaný pod záštitou Varšavskej Univerzity Manažmentu. Jeho obsah je komplexnejší a posunie vás k zaujímavým pracovným príležitostiam či kariérnemu rastu. Zameriava sa na leadership, manažment a podnikanie, ktorý nadväzuje na digitálny marketing. 

Počas štúdia zároveň pracujete rozvoji osobnosti a v rámci manažérskych zručností budete schopný analyzovať svoje silné a slabé stránky.  

Ak sa v marketingu pohybujete už roky a svoje vedomosti by ste radi oprášili, doplnili a získali najnovšie know-how, Digitálna Univerzita ponúka aj Expert štúdium pre pokročilých. 

Študovať marketing môžete už od októbra

Zamestnávatelia si vážia zamestnancov, ktorí sú ochotní investovať do svojho vzdelávania a zlepšovať sa. A tak, ako študent polročného štúdia získate nielen uznávaný certifikát, ale tiež otvorené dvere k novým pracovným príležitostiam v odbore, o ktorý neustále narastá záujem. 

Nezmeškajte teda jedinečnú možnosť a registrujte sa na štúdium už teraz.
Prvé prednášky kurzu začínajú už v prvej polovici októbra.

Kariéra v digitálnom marketingu: Galéria fotiek (4)

Fotogaléria k článku Počet fotiek: 4
Viac o téme: PR PR články
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Foto: RED, PR Článok, RED
 
Staršie správy
Staršie správy