Hľadáte prácu v online marketingu? Tieto 3 tipy vám zaručia výhodu už pred pohovorom

Oblasť marketingu, a to konkrétne online marketingu, patrí medzi najatraktívnejšie pracovné oblasti. Nielen z platového hľadisku, ale aj z hľadiska náplne práce a kariérneho rastu. Kedysi odvetvie “budúcnosti” je dnes strategickou nevyhnutnosťou každej firmy a podniku. Či už ide o komunikáciu s existujúcimi zákazníkmi na webe, oslovenie nových zákazníkov na sociálnych sieťach či tvorbu kampaní, každý zamestnávateľ potrebuje schopného špecialistu, ktorý vytvorí efektívnu marketingovú stratégiu a dosiahne požadované ciele.

Ako sa však medzi toľkými uchádzačmi v očiach zamestnávateľa odlíšiť? Pripravili sme si pre vás 3 efektívne tipy, ktoré vám špeciálne v oblasti online marketingu pomôžu vyhnúť sa zbytočným chybám a úspešne zaujať už pred pohovorom.

  1. Prehľadný životopis s motivačným listom

Zabudnite na fádny word dokument, kde v odrážkach vymenujete vlastnosti ako flexibilný, pracovitý a vypíšete pod sebou všetky zamestnania, ktoré ste za život vyskúšali. Dnes si viete prehľadný a štrukturovaný životopis vytvoriť za pár minúť v online šablóne.

Dôležité je, aby ste v ňom spomenuli len vaše predošlé zamestnania, ktoré majú súvis s pozíciou, na ktorú sa hlásite. Pod pozíciu napíšte konkrétne, čo bolo vašou úlohou a spomeňte úspechy, ktoré sa vám počas pôsobenia na danej pozícii podarili. Zvýšili ste vašou prácou počet fanúšikov na firemnej Facebook stránke o stovky? Vytvorili ste pracovný inzerát s kampaňou, vďaka ktorej ste získali relevantných kandidátov a ušetrili peniaze? Skvelé, napíšte to tam!

Mini tip: Celý životopis by ste mali zmestiť na jednu stranu.

Hľadáte prácu v online Galéria fotiek (4)

Okrem životopisu nezabudnite aj na motivačný list. Nie všetci budúci zamestnávatelia ho vyžadujú, je však skvelým nástrojom, pomocou ktorého ukážete, že o danú pozíciu máte naozaj záujem. Pre každú pozíciu, na ktorú sa hlásite, pripravte samostatný motivačný list. Zamestnanec, ktorý bude tento list čítať, vycíti či sa o danú pozíciu zaujímate alebo ste rovnaký životopis posielali ďalším desiatim firmám.

Mini tip: Životopis a motivačný list posielajte pomenované bez chýb s celým vaším priezviskom a menom bez preklepov. Do životopisu môžete zakomponovať aj odkaz na váš LinkedIn profil.

  1. Ukážky prác a portfólio

Pokiaľ máte záujem o kreatívnejšiu prácu na pozícii grafika, social media managera alebo copywritera, stretnete sa už v inzeráte s podmienkou zaslania ukážok prác alebo vášho vlastného portfólia.

Je na vás či pošlete priamo odkazy na vaše články, weby či kampane alebo ich dáte dokopy vo forme webovej stránky alebo pdf dokumentu. Dôležité je, aby ste čo najprehľadnejšie ukázali výsledky vašej práce. Zároveň dajte pozor, aby ste ukázali aktuálne ukážky práce a nie web, ktorý ste tvorili v roku 2005.

Mini tip: Ku prácam pridajte aj komentár, v ktorom vysvetlíte, čo bolo cieľom kampane/webu, aké problémy ste riešili počas tvorby a aké výsledky vaša práca nakoniec mala.

Hľadáte prácu v online Galéria fotiek (4)

  1. Vzdelávanie v odbore

Online marketing je dynamické odvetvie, v ktorom je kontinuálne vzdelávanie nevyhnutnosťou. Navyše, tvoria ho vzájomne prepojené oblasti, v dôsledku čoho môže jedna novinka alebo trend ovplyvniť postupy v iných oblastiach. Ako však získať prehľad vo všetkých typoch sociálnych sietí, nástrojov na online kampane alebo tvorby webu?

Absolvovanie kurzov z každej jednej oblasti samostatne by vás stále veľké množstvo času a peňazí, a preto vznikol projekt Digitálna Univerzita. Počas polročného štúdia sa na Digitálnej Univerzite naučíte všetky dôležité oblasti a postupy v online marketingu. Nové vedomosti si osvojíte na praktických zadaniach a následne vypracujete reálny projekt pod vedením mentora z praxe. Na konci získate uznávaný certifikát a možnosť pokračovať na MBA štúdium a získať medzinárodne uznávaný MBA titul z digitálneho marketingu.

Ak chcete kvalitnú investíciu do vašej budúcnosti, získať lepšiu pozíciu na trhu práce a zamestnať sa v online marketingu, prihláste sa na Digitálnu Univerzitu. Štúdium začína 2.októbra, tak neváhajte a pridajte sa k nám!

Autor: Digitálna Univerzita

Fotogaléria k článku Počet fotiek: 4
Viac o téme: Práca Online marketing
 
Staršie správy
Staršie správy