Ako sa presadiť v práci? Základom je správne komunikovať!

Máte aj vy občas problém vyjadriť to, čo chcete povedať? Pristihli ste sa niekedy pri tom, že ste radšej nepovedali, čo si naozaj myslíte? V každodennom živote – a v práci nevynímajúc, sa niekedy stretávame so situáciami, kedy to síce vyzerá ako dialóg, v skutočnosti však ide o dva monológy. Ako to zmeniť? Ako komunikovať správne?

Komunikácia je niečo, čo nás sprevádza celý život. Nie je však dôležité len to, čo hovoríme, ale aj ako hovoríme. Aby nás druhá strana pochopila a naozaj porozumela. Toto všetko sa dá naučiť. Zistite, ako správne vyjadriť to, čo si myslíte a ako dosiahnuť to, aby vás - napríklad aj kolegovia, naozaj počúvali.

So svojimi radami a tipmi sa v rámci podujatia Diskusie v paláci podelia renomovaní odborníci. Na tému Ako prekonávať bariéry v komunikácii, alebo vieme spolu komunikovať? bude vo štvrtok,
10. marca,
hovoriť psychologička a psychoterapeutka Katarína Hatráková. So svojimi skúsenosťami vyjednávača, manažéra a pedagóga sa tiež podelí Alexander Gerič. Cenné rady o tom, ako poraziť prekážky v komunikácii, pripojí aj koučka, lektorka a konzultantka Klára Giertlová.

Ako sa presadiť v Galéria fotiek (3)

Počas štvrtkovej diskusie zodpovieme množstvo otázok, napríklad aj tie, ako prekonať nesmelosť a byť sebaistý v rôznych spoločenských situáciách, akými témami zaujať ľudí a ako rozbehnutú konverzáciu aj udržať. Toto všetko a ešte oveľa viac preberieme už 10. marca 2016 v Zichyho paláci v Bratislave. Staňte sa aj vy majstrom komunikácie!


Chcete vedieť o pripravovanom podujatí viac? Podrobné informácie nájdete na Facebooku podujatia Diskusie v paláci.

Viac o téme: Práca Kolegovia Komunikácia Kolega Správne Vyjednávanie Komunikovať Vyjednávať
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Zdroj a Foto: Diskusie v paláci; Text: es
Staršie správy
Staršie správy