Tipy a trendy ako prezentovať svoju firmu

Do popredia sa v podnikaní dostáva lokálny marketing v kombinácií s online marketingom. Dôležité je, aby ste svoju firmu prezentovali v spojitosti s mestom alebou oblasťou v ktorej podnikáte.

Je tu rok 2013 a ako vo všetkom, novinky sa objavili aj vo svete marketingu. Princíp SO-LO-MO (social-local-mobile) má stále čo povedať a predpokladá sa, že tento rok sa do popredia dostane hlavne lokálny marketing v kombinácií s digitálnym marketingom (online marketingom).

 

„Pomocou programátorov sa digitálny marketing dostane na konkrétne určité miesta a k určitej cieľovej skupine,“ hovorí Silvia Langermann z Businesscoaching.sk

Otvorte sa sociálnym sieťam

Ak ste ešte nezačali používať plánovač zverejnenia príspevkov na sociálnych sieťach Hootsuite, je najvyšší čas. Mať profil na sociálnej sieti sa oplatí aj preto, že zákazníci môžu svoje hodnotenia zverejňovať priamo tam. Tak isto je veľmi účinné prepojenie vašej webstránky s profilom alebo stránkou na sociálnej sieti.

„Zákazníci tu reagujú najmä na obrázky, takže sa snažte komunikovať primárne prostredníctvom obrázkov. Ku každému textovému príspevku pridajte výstižný obrázok. Ale nezabúdajte pritom na obsah stránky. Dôležité je byť kreatívny,“ povedala Silvia Langermann z Businesscoaching.sk

Lokalizujte svoj biznis

Prezentujte svoju firmu v spojitosti s mestom, v ktorom podnikáte. Ideálne je, ak ponúkate služby. Napríklad advokát Trenčín, účtovníctvo Bratislava, ale aj konkrétne produkty – predajňa krmiva pre psov Poprad.

„Ak napríklad subjekt ponúka rôzne programy na chudnutie, využiť môže napríklad kľúčové slová „Prešov chudne“. Ak niekto ponúka služby spojené s marketingovou stratégiou, je dobré ak použije kľúčovú frázu „ marketingové stratégie v Bratislave“, ponúka riešenia Silvia Langermann.

Využiť lokálny marketing prináša obrovskú výhodu aj v rámci získavania recenzií na internete. Ak máte  pozitívne hodnotenie od zákazníkov v komentároch, či diskusných fórach, pri vyhľadávaní na internete pomôže to v rozhodovaní sa ďalším potenciálnym zákazníkom.

Mobilné zariadenia sú in

Pri podnikaní je dôležité zamerať sa na mobilné zariadenia. Nárast prezerania webových stránok prostredníctvom mobilných zariadení oproti desktopom stúpol za posledný rok len v Európe o 2,4 percent.

V celosvetovom merítku je celkové prezeranie webu cez mobilné zariadenia 10 percent. A to je o 35 percent viac ako minulý rok. Preto vzniká množstvo systémov a aplikácií na optimalizáciu dizajnu pre mobilné zariadenia.

Top 3 digitálne trendy pre rok 2013:

  • orientácia na mobilné zariadenia, smartfóny, iPhony a iPady
  • propagácia www stránky alebo e-shopu ako local biznisu – local marketing
  • získavanie online hodnotení od zákazníkov

 Digitálne trendy zostavila na základe mikro štúdie spoločnosť Balihoo.

Biznis koačing v podnikaní

V dnešnom svete sa všetko mení neuveriteľne rýchlo. Preto návody na úspech prakticky nemôžu fungovať všeobecne! To čo platilo včera, dnes už nemusí platiť. Nehovoriac o tom, že  čo platí na jednu osobu alebo organizáciu, nemusí platiť na každého a na všetky organizácie.

Biznis koačing je maximálne diskrétne vedenie manažérov, riaditeľov a vedúcich teamov v konkrétnych podmienkach makro a mikroprostredia.

Ak potrebujete poradiť v smerovaní vášho biznisu, dokážu vám poradiť odborníci, ktorí vás zaškolia a nasmerujú vás na správu cestu v podnikaní.

„V koačingovej poradni spolupracujeme s najlepšími marketingovými odborníkmi a v oblasti biznis koačingu sa na nás môžu spoločnosti kedykoľvek obrátiť,“ povedala Silvia Langermann z Businesscoaching.sk.

Zdielať článok na Facebooku
02.05.2013  |  Foto: Photl.com, Autor: Mgr. Silvia Langermann; UK FSEV
Hodnotenie článku:
3.0/5 (3 hlasov)

TV program TV program Telkáč.sk
Nenechajte si ujsť svoje obľúbené filmy a seriály.

Citáty o práci a kariére

Lily Tomlin

Problém s bezohľadnou honbou krýs za kariérou spočíva v tom, že aj keď vyhráte, stále zostanete krysou.

Lily Tomlin