Nová šéfka Yahoo mení pravidlá pre zamestnancov
Marissa Mayer chce omladiť ducha spoločnosti Yahoo. Začína preto od zmien pre zamestnancov.
Po dvoch mesiacoch od nástupu do novej práce šéfka Yahoo Marissa Mayer naplánovala veľké zmeny v spoločnosti zamerané na rozvoj zamestnancov v Amerike. Jedna zo zmien sa týka výmeny telefónov BlackBerry, ktoré by mali nahradiť telefóny od spoločností Samsung, HTC, Nokia a iPhone. Jej cieľom je, aby zamestnanci dokázali rozmýšľať tak, ako ich najpočetnejšia skupina zákazníkov.
Marissa Mayer taktiež prichádza s myšlienkou omladenia spoločnosti. Do firmy plánuje najať nové talenty, aby sa spoločnosť zviditeľnila v oblasti rozvoja mobilných aplikácií.
Yahoo sa teraz vydáva cestou robiť veci rýchlejšie. Pravdepodobne to súvisí aj s konkurenciou, keďže spoločnosť dlhé roky stagnovala a nevyvíjala nové produkty v porovnaní s konkurenciou.
Mayer oznámila zamestnancom zmeny vo firme:
- Definícia spoločnosti Yahoo bola zadefinovaná. Yahoo bude odteraz spoločnosť, ktorá bude vynikať vďaka personalizácii cez svoj obsah a reklamu.
- Zdôraznila aj užívateľský rast, reklamný predaj a vylepšenie reklamných nástrojov.
- Spoločnosť bude najímať aj nové talentov do firmy. Chystá sa skupovanie malých spoločností, nie pre ich výrobky, ale pre ich technicky zdatných ľudí.
Mayer taktiež načrtla aj vedúcu stratégiu Yahoo:
- Cieľom firmy je, aby sa užívatelia „dotkli“ jej produktov každý deň.
- Yahoo sa bude zameriavať na veci, v ktorých je dobrý a menej na veci, v ktorých nevyniká.
- Yahoo bude priateľským partnerom.
- Spoločnosť bude vynikať v mobilnom odvetví do roku 2015.
- Jej cieľom je dosiahnuť 100 miliónov užívateľov alebo zisk 100 miliónov dolárov.
- Yahoo sa bude rýchlejšie rozvíjať. Svojim zamestnancom dá viac termínov, nástrojov, zdrojov a právomoci.
Mayer bude podporovať nové talenty cez:
- firemnú kultúru
- ciele spoločnosti
- kompenzáciu
- Autor: © Zoznam
- Zdroj: Foto: Photl.com, Zdroj: businessinsider.com; ami