Aké sú súčasné trendy vo vzdelávaní personálu maloobchodnej predajnej siete?

Zdroj: Getty Images

Predaj vozidiel prechádza momentálne turbulentným obdobím. Nové technológie znevýhodňujú pozíciu skúsených predajcov a nájsť kvalitných budúcich predajcov je obdobne náročné ako vo väčšine iných odvetví. Nové trendy ako on-line predaj vozidiel a nové alternatívne druhy mobility na jednej strane otvárajú nové možnosti a na strane druhej menia stratégiu doteraz zaužívaných spôsobov života spotrebiteľa, teda zákazníka.

 

 

Neustále “bojujeme” sami so sebou, s myslením našich obchodných partnerov a kolegov v prvej línii o pozíciovanie zákazníka na prvé miesto nad všetky naše domnienky a stereotypy. Napriek tomu všetkému sa nám stále darí udržiavať pozitívny vzťah so zákazníkmi značky Volkswagen a zabezpečovať vysokú lojalitu predajného personálu.

Vďaka čomu sa nám dlhodobo podarí udržať vysokú kvalitu predajnej siete Volkswagen?
Vedomosťami nabitý zákazník potrebuje odborné poradenstvo, ako k tomu nastaviť interné procesy?
Oplatí sa spolupracovať s koučom z externého prostredia?
Nahradí v budúcnosti online vzdelávanie vzdelávanie s fyzickou účasťou?

To je len zopár otázok, ktoré prichádzajú so súčasnými zmenami. A nielen o nich sa s nami podelí Tomáš Chupáč na HRDA konferencii “Rozvoj ľudských zdrojov 2018“, 29.11.2018 v hoteli Apollo v Bratislave. Ak aj vy chcete vedieť, aké sú súčasné trendy vo vzdelávaní personálu maloobchodnej predajnej siete vozidiel, registrujte sa ešte dnes.

zdroj: Tomáš Chupáč

Aké sú súčasné trendy Galéria fotiek (2)

  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Zdroj: HRDA

Súvisiace články

Staršie správy
Staršie správy