7 tipov, ako uspieť na pohovore v marketingu

Vítame vás vo svete digitálneho marketingu. Na plnohodnotné objavenie všetkého, čo ponúka, sa vám bude hodiť tento sprievodca. Prinášame vám 7 kľúčových tipov od expertov z Digitálnej Univerzity, ktoré vám pomôžu stať sa hviezdou každého pracovného pohovoru a získať prácu snov v online marketingu.

Online marketing – čo je potrebné o ňom vedieť

Rozmach počítačových technológií sa dotkolkaždej oblasti nášho života. Informácie, produkty a služby sa stali dostupnými na zopár kliknutí, čo si vyžiadalo rýchlu reakciu zo strany firiem. Snaha držať krok s konkurenciou je kľúčovým aspektom rastu, či už hovoríme o veľkých podnikateľských lídroch na trhu, alebo upriamime pozornosť na stredných či drobných podnikateľov. A práve online marketing vám pomôže konkurenciu dobehnúť alebo priamo predbehnúť.

Digitálny marketing zahŕňa činnosti spojené s prezentáciou služieb a produktov v online prostredí – od vytvorenia vhodnej marketingovej stratégie, až po komunikáciu s novými a stálymi zákazníkmi. Chceli by ste si prácu v marketingu vyskúšať aj vy? Nenechajte nič na náhodu a vyzbrojte sa tým najpodstatnejším.

Získajte prácu v digitálnom marketingu s týmito 7 kľúčovými krokmi

Ako začať pracovať v oblasti digitálneho marketingu? Aplikujte do praxe týchto 7 tipov na pohovor od expertov z Digitálnej Univerzity a vaša snaha isto prinesie zaslúžené ovocie.

  1. Portfólio
    Na pohovor treba mať pripravené portfólio, čiže súbor vašich doterajších prác. Vášmu potenciálnemu zamestnávateľovi poskytne prehľad o vašich schopnostiach, ako aj to, či ste pre danú pozíciu vhodný uchádzač. Prípravu portfólia nepodceňte, ale ani neprežeňte. Vhodné je vybrať práce, ktoré priniesli najväčší úspech, alebo ich považujete za
    najkvalitnejšie. 

    Ak portfólio práce pre klientov nemáte, nevadí. Vytvorte návrhy príspevkov, spravte audit sociálnych sietí či zostavte stratégiu pre firmu z vášho okolia. Pridajte slovne komentáre, prečo ste zvolili daný formát, načasovanie a aký cieľ majú tieto marketingové aktivity.
  2. Vynaliezavosť
    Nakoľko je pracovný život plný nepredvídateľných situácií, častokrát je potrebné zapojiť vašu vynaliezavosť, kreativitu adávku improvizácie. Ukážte na konkrétnom príklade vášmu budúcemu šéfovi, že sa nečakaných výziev nebojíte, lebo ste už nie jednu prekonali.
  3. Hodnota úspecha
    Každý zamestnávateľ ocení, ak sa jeho zamestnanec vie objektívne ohodnotiť. Preto vám odporúčame pripraviť si pred pracovným pohovorom vyčíslenie svojich doterajších úspechov. Pozor, je potrebné zachovať objektívneho ducha!

    7 tipov, ako uspieť Galéria fotiek (5)
  4. Budúci zamestnávateľ
    Uchádzači o zamestnanie častokrát podcenia oboznámenie sa o ich budúcom zamestnávateľovi. Tejto chybičke sa vyvarujete stručnou rešeršou základných informácií o zamestnávateľovi, jeho pracovnom zameraní, úspechoch alebo oceneniach. 

    Tip: Na tento rešerš vám skvelo poslúži sociálna sieť LinkedIn.
  5. Otázky
    Pracovný pohovor je priestor nielen pre budúceho zamestnávateľa klásť otázky, ale aj možnosť pre budúceho zamestnanca zistiť všetko, čo ho zaujíma. Príprava, hoci aj zopár otázok o pracovnej pozícii, pracovnom čase či mzde príjemne oživí priebeh pohovoru a zároveň zdôrazní váš záujem o budúce zamestnanie.
  6. Certifikáty
    Čo môže byť pre zamestnávateľa lepšie, ako zamestnanec neustále dychtiaci po nových vedomostiach? Zamestnávatelia radi nahliadnu do vašich certifikátov, ale aj radi uvidia, že ich budúci zamestnanec ani na okamih nezaháľa, napreduje a udržuje fond svojich vedomostí o marketingu neustále aktuálny.
  7. Vzdelávanie
    Kvalitné vzdelanie v oblasti, v ktorej chcete pracovať, je základ. Expertom vo vzdelávaní digitálneho marketingu je na Slovensku Digitálna Univerzita. Okrem uznávaného certifikátu a nových pracovných príležitostí štúdiom na Digitálnej Univerzite získate aj celosvetovo uznávaný MBA titul.

7 tipov, ako uspieť Galéria fotiek (5)

Na čo sa môže tešiť študent Digitálnej Univerzity?

Nebojte sa opäť ponoriť do sveta štúdia, pretože štúdium na Digitálnej Univerzite vám môže otvoriť nejedny dvere pracovných príležitostí.

Čo vás čaká počas polročného štúdia digitálneho marketingu? Môžete si vybrať z dvoch spôsobov výučby, osobné štúdium v Bratislave alebo online štúdium formou live streamu či videozáznamu. V zimnom semestri vás čaká 16 celodenných prednášok na 30 rôznych tém, praktické videomanuály, 9 špecializácií, realizácia praktického projektu, konzultácie s mentorom, ktorý vám rád poskytne pomocnú ruku, silná komunita v oblasti marketingu a podnikania, praktické zadania s feedbackom a uznávaný certifikát. V letnom semestri môžete pokračovať v MBA štúdiu a získať prestížny MBA titul.

Veríme, že vám tipy na pohovor pomôžu získať vysnívanú prácu v marketingu.Staňte sa novými študentmi 6. ročníka Digitálnej Univerzity od 1. októbra 2022. Prihlášku na štúdium je možné poslať do 30. septembra.

Chcem sa prihlásiť na MBA štúdium digitálneho marketingu na Digitálnej Univerzite

 

Fotogaléria k článku Počet fotiek: 5
Viac o téme: Vzdelávanie Digitálna Univerzita Marketing
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Foto: Pexels, DU

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy