Kolegovia vás budú nenávidieť: Tieto zlozvyky do práce neťahajte
Stať sa súčasťou kolektívu a zapadnúť doň môže byť niekedy fuška. Občas totiž stačí maličkosť a už ste tŕňom v oku kolegov. Mnohokrát za to môžu aj rôzne zlozvyky, ktoré si ľudia nevedomky „nosia“ do práce. Pozrite sa na najčastejšie chyby, ktoré ľudia robia v práci – tieto z vás obľúbenca v práci rozhodne nespravia.
- Meškáte s príchodmi do práce
Ak to zvládnu načas všetci, prečo vy nie? - Na každé stretnutie prídete o 10 minút neskôr
Vyjadrujete tým neúctu a to, že ľudí, s ktorými sa máte stretnúť, nerešpektujete. Kto by vás mal za toto rád? - Vyhovárate sa, prečo nemôžete prísť do práce
Raz máte chrípku, inokedy vás bolí brucho – no pritom všetci vedia, že sa vám jednoducho nechce prísť do práce. - Jedávate obzvlášť aromatické jedlá pri svojom stole
Ryby, cesnak, cibuľa, vajíčka, tlačenka či klobása – ak takto nejako vyzerajú vaše obedy pred počítačom, nečudujte sa, že sa na vás kolegovia škaredo pozerajú. - Neustále sa na všetko sťažujete
Človek, ktorý o seba šíri negatívnu energiu, nebýva v kolektíve obľúbencom. - Na všetko sa donekonečna vypytujete (a väčšinou aj na to, čo by ste už mali vedieť)
Hovorí sa síce, že hlúpe otázky neexistujú, ak sa však opakovane pýtate na to isté, nečakajte, že si o vás kolegovia nepomyslia nič pekné. - Ste bordelár
Či už ide o váš stôl, ale napríklad aj o to, čo po sebe zanechávate po návšteve kuchynky. - Vyrušujete na stretnutiach pozeraním do telefónu
Stretnutia sú o tom, že ste si s daným človekom na seba vyčlenili čas. Pozeraním do telefónu mu ukážete, nakoľko si jeho čas vážite. - Tvárite sa, že všetko viete
Všade ste boli a všetko poznáte? Takíto ľudia nie sú vôbec sympatickí. - Vychvaľujete sa pred kolegami
A už vôbec nie je sympatické to, keď sa neustále vychvaľujete a naparujete. - Upravujete sa pri svojom stole
Je fajn, že chcete dobre vyzerať, česať sa a líčiť sa by ste sa ale mali radšej na toalete. - Neumývate sa
A zapáchajúci kolega je neobľúbený kolega. Ak viete, že máte problém s nadmerným potením, urobte všetko pre to, aby ste tento problém eliminovali. - Preberáte svoje osobné problémy
Súkromie si nechajte pre blízkych ľudí, osobné záležitosti by ste v práci preberať nemali. Budujte si bližšie vzťahy s kolegami, neprekročte však zdravú hranicu. - Rozprávate o svojich politických názoroch
Politika či náboženské presvedčenie nemá s výkonom vašej práce nič. Nechajte si ich teda pre seba. - Ste hlučný
Počuť vás na celú kanceláriu - či hovoríte alebo sa smejete, púšťate si nahlas videá alebo hudbu. Ak ste hlučná osoba, ktorá nerešpektuje, že sú okolo nej ľudia, ktorí sa potrebujú sústrediť, nestanete sa najobľúbenejším kolegom. - Rád klebetíte
Možno si tak získavate ľudí, no skôr si od vás budú držať odstup, pretože vám nebudú dôverovať. Veď čo ak vyklebetíte aj to, s čím sa vám zdôveria? - Zbierate podpisy, organizujete zbierky
Je to otravné a do pracovného prostredia naozaj nevhodné. Riešte si to vo svojom voľnom čase a neobťažujte kolegov. - Nahlas komentujete vzhľad svojich kolegov
To, či sa vám niečo na vašich kolegoch páči alebo nepáči, si nechajte pre seba. Ak teda nechcete mať problémy pre sexuálny harašment. - Celý deň si vybavujete svoje súkromné záležitosti
V práci máte pracovať. Samozrejme, ak si niečo potrebujete vybaviť, je normálne, že to riešite počas pracovnej dobe. Ak však riešenie súkromných vecí prevažuje nad prácou, nečakajte, že vás v tom kolegovia budú podporovať. - Rozťahujete sa
Nezasahujte do priestoru vašich kolegov, držte sa len svojho stola a vymedzeného priestoru.
- Autor: © Zoznam
- Zdroj: Zdroj: businessinsider; Text:jm; Foto: gettyimages