Majiteľ kaviarne vypiekol s drzými zákazníkmi: Stačilo vyvesiť túto ceduľu a bolo po probléme

Možno si poviete, že je predsa samozrejmé, že ak prídete do kaviarne, pozdravíte, poprosíte si kávu a poďakujete za ňu. Tak by to malo byť, však? Očividne to ale nie je bežné správanie každého zákazníka. Svoje by o tom vedel povedať Austin Simms, majiteľ kaviarne, ktorý už mal dosť nevychovaných zákazníkov. Tí pri vstupe do prevádzky ani nepozdravili, nepoprosili a už vôbec nepoďakovali. Majiteľa kaviarne to veľmi trápilo a preto sa rozhodol, že svojich zákazníkov naučí slušných spôsobom. Pozrite sa, ako perfektne to vymyslel.

"Rozhodol som sa bojovať proti nevychovanosti na svete tak, že som začal účtovať viac ľuďom, ktorí nie sú schopní pozdraviť a uvedomiť si, že za pokladňou tiež stojí človek, ktorý si zaslúži úctu," prezrádza Austin Simms. Na to, aby prevychoval svojich zákazníkov, nebolo treba veľa. Jednoducho pred svoju kaviareň umiestnil ceduľu s cenami kávy. Tie sa líšili podľa toho, ako si daný nápoj zákazník vypýtal.

Majiteľ kaviarne vypiekol s Galéria fotiek (1)

Ak zákazník nepozdravil a iba su vypýtal kávu, zaplatil 5 dolárov. Ak k objednávke pripojil slovo prosím, zaplatil iba 3 doláre. Ak už ale pozdravil a poprosil: "Dobrý deň, jednu malú kávu prosím", životabudič ho vyšiel iba 1,75 dolára.

Túto ceduľu si všimlo viacero ľudí, odfotili si ju a obrázok zdieľali na sociálnych sieťach. Na internete spôsobila poriadny ošiaľ a majiteľ si vyslúžil od mnohých pochvalné komentáre. Niektorí dokonca navrhovali pridať na ceduľu ďalšiu položku: ak by si zákazník objednával kávu počas telefovania, zaplatil by za ňu 10 dolárov.

Čo hovoríte na toto netradičné riešenie vy? 

Viac o téme: Drzý zákazník Majiteľ kaviarne
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Zdroj: boredpanda; Text: jm; Foto: boredpanda.com

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy