Šéf istej zahraničnej technologickej firmy v rozhovore prezradil, že na pohovoroch kladie uchádzačom veľmi zvláštnu otázku. Je zvláštna z toho dôvodu,...
Podujatie Raňajky s Kariérou je projekt na mieru šitý odborníkom z HR. Na každom z pravidelných štvrťročných stretnutí nechýbajú dvaja odborníci na dve...
Každá firma má svoju značku zamestnávateľa. Takmer vždy však existuje rozdiel medzi tým, ako spoločnosť vnímajú jej potenciálni zamestnanci a tým, ako...
Nedávno som sa stretla s bývalou kolegyňou, ktorú si pamätám ako veľmi šikovnú, skúsenú, lojálnu a húževnatú. Jednoducho zamestnanec, ktorého by sme si...
Nie je to tak dávno, čo môj kamarát hľadal prácu. A aj keď už nepatrí do generácie Y, naše rozhovory sa často točili práve okolo výberu potenciálneho zamestnávateľa...
Ktorá značka mi pomôže v budúcnosti v kariére? Ako nájdem zamestnávateľa s príjemnou firemnou kultúrou? Aké má potenciálny zamestnávateľ feedbacky na sociálnych...
Mať dobrú prácu je niečo, po čom túžime všetci. Nehľadáme len zamestnanie, ktoré nás bude napĺňať a rozvíjať, ktoré budeme robiť s radosťou a budeme zaň...
Prečo by firmy nemali hľadať len ľudí do 40 rokov? Prečo je potrebná v spoločnostiach staršia generácia? Na tému generačných problémov sa hovorilo vo štvrtok,...
Generačný mix, interná komunikácia a firemná kultúra. Tri silné témy samy o sebe. O každej sa dá veľmi dlho hovoriť. Všetky spolu súvisia a pretínajú sa....
V piatok, 21. apríla, sa v priestoroch Satori Stage opäť stretli odborníci z oblasti HR. Raňajky s Kariérou - pravidelné podujatie organizované pracovným...
Na štvrtkovom (6.4.). workshope HRDA sa stretli štyria odborníci na hry, gamifikáciu a aplikácie. Prítomným na workshope porozprávali o tom, ako pracovať...
Dokonca aj keď chodievate pravidelne cvičiť, ak väčšinu svojho dňa presedíte, vaše srdce je stále vo veľkom ohrození, tvrdí skupina popredných amerických...
Sú vety, ktoré vyjdú z úst nadriadeného a na výkon zamestnancov zapôsobia priam magicky – predovšetkým ak ide o slová pochvaly a vďaky. Na druhej strane...
Turecký podnikateľ Nevzat Ayidin vlastnil úspešnú spoločnosť, ktorá sa zaoberala doručovacími službami. Rozhodol sa ju však predať. A na predaji naozaj...
Ako zaujať generáciu Y? Generáciu, ktorá už videla a zažila všetko a má na dosah čokoľvek 24/7? Vedia zamestnávatelia presvedčiť mladých, že im stále rozumejú...