Byť PPC špecialista je naozaj ppc

Zdroj: MDS

Byť PPC špecialistom je super. Ale ak si si už čo-to odklikal/a, povedzme, že aspoň 1 rok, tak to už zrejme vieš. Zrejme tušíš aj to, že posúvať sa je vždy dobré. Práve preto by si jednoznačne nemal/a váhať chytiť hodenú rukavicu a pracovať pre klientov ako Poštová banka, Sedita alebo J&T Real Estate. Tak ju chyť, teraz je na dosah.

Ako by vyzeral tvoj deň ako PPC špecialista v Media & Digital Services?

Zobudíš sa. Prvou vecou, ktorú urobíš, je, že s polootvorenými očami dobehneš ku kávovaru, kde stláčaš tlačidlo označené „extra silná“ alebo si do šálky hodíš dve vrecká zeleného čaju. Keď sa ako-tak preberieš, premýšľaš, koľko toho dnes máš urobiť a akú dobrotu si kúpiš po ceste do práce. Tvoj život je spontánny vtedy, keď to tak má byť, ale analytický a naplánovaný, keď máš povinnosti.

Vybiehaš z domu, taška na notebook v jednej ruke a fľaša s vodou v druhej. Ideš svojou obľúbenou trasou na najbližšiu zastávku, kde nasadáš na električku. V slúchadlách ti hrá Mathematics od Mos Defa a na telefóne kontroluješ Google Ads a Facebook Ads Managera. Chceš predsa vedieť, koľko ľudí od večera kliklo na reklamy, ktoré si ty nastavil/a. To vieš, prirodzená zvedavosť.

Už teraz premýšľaš, čo ťa v práci čaká. Nejaká tá komunikácia s klientom je pre teba samozrejmosťou, pretože si mu rád/a partnerom. Zároveň však nemáš problém veci prebrať ani s lídrom oddelenia.

Office je na dohľad, benefity sa blížia

Pracovať z pohodlnej kancelárie má niečo do seba, obzvlášť, keď sa nachádza v modernom Digital Parku pri Auparku. Ak by si spred vchodu skúsil hodiť kameň, možno dohodíš na blizučkú Magio pláž alebo Sad Janka Kráľa. Je to tu komfortné a útulné, skoro ako doma. Z výťahu v budove smeruješ rovno do jednej z TOP 5 slovenských mediálnych agentúr, Media & Digital Services, kde ťa privítajú skvelé priestory a super kolegovia. O pár dní máš narodky, to bude predsa free day-off!

Na budúci týždeň ideš počas štvrtka a piatka na konferu s kolegami, kde sa nielen veľa naučíš, ale aj nasmeješ. V sobotu si oddýchneš a v nedeľu vybehneš do posilky nabrať svaly a kondičku, máš predsa multisport kartu. A hlavne vieš, že keď si v niečom dobrý, tak ťa podporia. Bude to aj o tebe.

Pracujú tam totiž online odborníci z rôznych oblastí, takže sa môžeš vzdelávať v podstate v čomkoľvek marketingovom, vrátane offline médií. Nečakaj ego-hry, ohováranie a nudu. V MDS to rozhodne nehrozí.

Pracovný deň v koži PPC špecialistu v MDS

Počas tvojich pracovných dní od A po Z navrhuješ a nastavuješ pay-per-click reklamy, pri ktorých si strážiš dodanie podkladov od kreatívky.

Pracuješ s nástrojmi ako Keyword Tool, Google Tag Manager a cudzie ti nie sú Facebook Ads alebo Instagram. Samozrejmosťou by mala byť priebežná optimalizácia, aby boli výsledky kampaní zameraných na reach, clicks alebo leads čo najlepšie. Je skvelé, keď vieš pripraviť report napríklad cez Data Studio alebo Supermetrics.

Poteší, keď kolegom k číslam z reportov vieš aj niečo povedať – accounti totiž potrebujú výsledky odprezentovať klientovi. Samostatnosť je vítaná, čo určite uvítaš.

Pracovať ako PPC špecialista nie je jednoduché, ale ak to rád/a robíš a si v tom aspoň 1 rok naozaj dobrý/á, daj nám o sebe vedieť a zisti viac o našej ponuke. Tešíme sa na teba. :)

 
Staršie správy
Staršie správy