Pracovných pozícií v digital marketingu je veľa, chýbajú vzdelaní uchádzači!

Za posledný mesiac sa na pracovných portáloch vyskytlo viac ako 80 pracovných ponúk od najväčších slovenských online vydavateľstiev, mediálnych agentúr a ďalších spoločností úzko prepojených s online reklamou, službami a obchodom na internete.

Zelenú majú online planeri, content manažéri, online obchodníci, projektoví manažéri online služieb a produktov, online redaktori, grafici, web analytici a web developeri.

Mnohé z pozícií sú označované ako vhodné aj pre študentov vysokých škôl respektíve čerstvých absolventov, pričom najpodstatnejšiu rolu vo výberovom procese zohrávajú reálne zručnosti a záujem o ďalšie vzdelávanie. Mladí záujemci o prácu v digitálnom marketingu a online médiách by preto nemali zabúdať okrem štúdia na vysokej škole aj na priebežné  získavanie a prehlbovanie svojich praktických zručností. Pre tých, ktorí smerujú svoje kroky do segmentu digitálu, je dôležité ovládať základy ad-words reklamy vo vyhľadávačoch, display reklamy či implementáciu  reklamy na sociálnych sieťach. Ak k tomu pridajú aj SEO, majú oveľa väčšiu šancu získať vysnívanú prácu.

Novinkou na trhu vzdelávania v digitálnom marketingu je Digital Master Course vedený odborníkmi zo záujmového združenia IAB Slovakia, ktorý začína už túto jeseň v Bratislave. Osem samostatných vzdelávacích modulov v štyroch dňoch vyučovania poskytne účastníkom nielen základné vedomosti z digitálneho marketingu. Širokospektrálne zameranie kurzu umožní porozumieť hlbšie princípom a vzájomným prepojeniam v oblasti online reklamy a plánovania.

Kurz dáva zároveň výnimočnú príležitosť stretnúť sa naživo a offline s lektormi z radov skúsených profesionálov z agentúrneho a mediálneho prostredia, ktorí sú väčšinu svojho pracovného života zastihnuteľní len online. Diskutovať s nimi, konfrontovať svoje skúsenosti a klásť im otázky v priamom prenose face-to-face budú mať možnosť všetci, ktorí sa kurzu zúčastnia.

Absolvent celého kurzu okrem cenných vedomostí získa i certifikát IAB Slovakia, ktorý sa môže stať tiež súčasťou vstupnej pečiatky do nového zamestnania.

Interactive Advertising Bureau Slovakia (IAB Slovakia) je záujmové združenie, ktorého členmi sú najväčší slovenskí vydavatelia, mediálne agentúry a ďalší významní hráči slovenského digital trhu.

Fotogaléria k článku Počet fotiek: 4
Viac o téme: Práca Vzdelanie Marketing Uchádzač Pozícia Digital Pracovných Vzdelaní Marketingu
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: PR článok; Foto: Shutterstock

Súvisiace články

Staršie správy
Staršie správy