10 zaujímavých pracovných pozícií pre generáciu X a generáciu Y

Generácia X a generácia Y. Majú rozdielny pohľad na prácu.Generácia X a generácia Y. Majú rozdielny pohľad na prácu. Zdroj: thinkstock.com

Každá generácia má odlišné pracovné návyky a očakávania. Generácia Y uprednostňuje pracovné pozície, ktoré im dávajú flexibilitu a generácia X túži pracovať v stabilných spoločnostiach. Rozdiel oboch generácií je aj v dosahovaní kariérneho rastu. Kým generácia X sa vypracovala na vyššie pozície po niekoľkých odpracovaných rokoch, generácia Y túži po kariérnom raste ihneď. Do ktorej generácie patríte vy?

Prinášame vám výber zaujímavých ponúk z pracovného portálu Kariera.sk.

Pracovné ponuky vhodné pre generáciu X (nar. v rokoch 1965 – 1979)

  1. Senior špecialista produktového manažmentu a marketingu
    Hlavnou úlohou senior špecialistu bude spolupráca na definovaní marketingovej stratégie spoločnosti. Ďalej bude riadiť aj kompletný manažment produktov a služieb od prvotnej definície parametrov až po ich implementáciu a následné riešenie otázok v predajni a riešiť vzniknuté problémy. Na túto pozíciu sa vyžaduje prax min. 5 rokov na podobnej pozícii, vysokoškolské vzdelanie a anglický jazyk.
     
  2. Key Account manažér
    Na túto pozíciu, v oblasti prezentácie a predaja produktov, služieb a komplexných riešení, sa vyžaduje prax s predajom a starostlivosťou o biznis zákazníkov min. 3 roky, vysokoškolské vzdelanie, anglický jazyk, diplomatické jednanie a prehľad v oblasti telekomunikačných a informačných technológií.
     
  3. Vedúci kúpeľňového štúdia
    Do novovznikajúceho tímu kúpeľňového štúdia sa hľadá pracovník, ktorý má chuť podieľať sa na budovaní najväčšieho a najprestížnejšieho kúpeľňového štúdia na slovenskom trhu. Očakáva sa aj od neho komplexné riadenie chodu štúdia, zodpovednosť za dosiahnuté obchodné výsledky, aktívne zapojenie v predaji a veľmi úzka spolupráca s manažérom kúpeľňových štúdií.
     
  4. Produktový manažér
    Poštová banka hľadá šikovného človeka s viacerými excelentnými skúsenosťami pri riadení a realizácii procesu vývoja, certifikácie, testovania a implementácie zariadení a služieb v oblasti akceptácie platobných kariet, pri spolupráci na tvorbe pracovných postupov a metodických usmernení, ako aj pri riadení životného cyklu POS terminálov a nastavovaní prevádzkových a predajných procesov.
     
  5. Projektový manažér
    Projektový manažér a zároveň manažér obchodného tímu pre jednu z najvýznamnejších realitných spoločností bude mať na starosti viacero pracovných úloh a spoluprác. Spolupracovať bude s developermi, investormi, predajcami nehnuteľností. Zároveň bude vykonávať koučing obchodného tímu  a koordinovať spoluprácu medzi maklérmi spoločnosti. Na tejto pozícii sa taktiež vyžadujú min. 3 roky praxe s vedením vlastného tímu.

Ilustračné foto Galéria fotiek (2) Zdroj: thinkstock.com

Pracovné ponuky vhodné pre generáciu Y (nar. v rokoch 1980 – 2000)

  1. Obchodný zástupca bez kravaty
    Novému zamestnancovi by nemal chýbať obchodný duch. Obchodné vzťahy by si mal budovať na základe priateľských vzťahov a mať skúsenosti s kontaktovaním nových klientov. Na túto pozíciu sa vyžaduje človek so strednou alebo vysokou školou poľnohospodárskeho smeru. K práci dostane zamestnanec služobné auto, notebook a mobil. Ak sa vám do práce nechce nosiť kravata, táto pozícia je pre vás vhodná.
     
  2. Marketingový online špecialista
    Hlavnou náplňou online špecialistu je spolupráca na projektoch v oblasti sociálneho marketingu. Vyžaduje sa aj samostatná kreativita a exekutiva pri online kampaniach. Súčasťou práce je copywriting – samostatné vytváranie textov. Zamestnancovi bude k dispozícii notebook a mobil. Výhodou tejto práce je pružná pracovná doba.
     
  3. Junior tester/Developer
    Hľadá sa pracovník do Brna pre softvérovú spoločnosť, ktorá obsadzuje juniorskú pozíciu. Uchádzať sa o prácu môže aj absolvent vysokej školy. Mal by mať však skúsenosti s vývojom a programovať v jednom z programovacích jazykov - .net, C/C++, Java alebo PHP.
     
  4. Web dizajnér
    Špecialista online marketingu a zároveň web dizajnér sa bude podieľať na návrhoch kreatívneho spracovania vizuálnej časti webstránky Telekom.sk a ostatných online projektov spoločnosti. Ako zamestnanec potom získava atraktívne zľavy na produktoch a službách značky, príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie a ďalšie benefity.
     
  5. Marketingový pracovník
    Marketingový pracovník bude mať na starosti viaceré úlohy. Jednou z hlavných bude zodpovednosť za definovanie a implementáciu marketingových aktivít. Ďalej sa bude podieľať aj na príprave marketingových prezentácií a podkladov pre letákové akcie. Na pozíciu sa vyžaduje stredoškolské vzdelanie s maturitou a anglický jazyk.
     
Viac o téme: Kariera.sk Generácia y Pracovné ponuky Ponuka práce Generácia x Pracovné návyky
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Zdroj: Kariera.sk, Text: ami, Foto: Thinkstock.com

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy