Budete sa za hlavu chytať: 10 príbehov, ktoré pochopia iba tí, ktorí pracujú s ľuďmi. Toto nevymyslíte

Ilustračné fotoIlustračné foto

Práca s ľuďmi je považovaná za jednu z najťažších. A niet sa čomu čudovať. Sto ľudí, sto názorov, sto chutí, sto pováh. Vyjsť s každým, predovšetkým ak pracujete v oblasti poskytovaní služieb, je občas náročné a nepodarí sa to vždy ani tým, ktorí majú nekonečnú trpezlivosť. To, čo dokážu ľudia, najmä v pozícii zákazníka, vymyslieť, je občas poriadne pritiahnuté za vlasy. Dokonalý príkladom sú nasledujúce príbehy, pri ktorých budete len krútiť hlavou. Naozaj sa to mohlo stať?

 

Zlý milkshake je dobrý milkshake

Istý čas som pracovala ako čašníčka a bolo to to najhoršie, čo som kedy zažila. Raz sa jeden zákazník sťažoval na milkshake, vraj nebol pripravený správne. Požiadal ma, aby som mu doniesla nový. Ja som ale ten pôvodný preliala do nového pohára a dala som doň novú slamku. Ako ho zákazník zhodnotil? Vraj chutí oveľa lepšie.

 

Zatvorené

Jeden zo zákazníkov sa sťažoval, že šalát chutí ako keby bol priamo vytiahnutý z nákupnej tašky. Povedala som mu: „Nuž, áno, naša záhrada má totiž dnes zatvorené.“ Sťažoval sa na mňa u šéfa.

 

Veľa zeleného

Nikdy nezabudnem na to, ako mi jeden zákazník povedal, že mu šalát nechutil, pretože tam bolo príliš veľa zeleného.

 

Neochotný platiť

Klient: Za toto vám nezaplatíme.
Ja: Ako to že nie? Pracoval som na tom tri týždne.
Klient: Stačí nám len ten vzor, ktorý ste nám poslali prvýkrát. Nabudúce myslite dopredu.
Ja: A neprekáža vám, že cez celý obrázok je napísané VZOR?
Klient: Do kelu. Dobre, pošlite nám teda finálnu verziu.
Ja: Samozrejme, ale až keď mi zaplatíte.
Klient: A to chcete peniaze iba za vzor?

 

Jedlo musí prísť v správnom čase

Raz som obsluhovala jednu staršiu pani, ktorá sa sťažovala, že sme jej jedlo doniesli príliš rýchlo a ona naň ešte nebola pripravená. Vrátila ho späť do kuchyne a my sme museli pripraviť nové o 15 minút neskôr.

 

Zhorená pizza

V pizzérii, kde som pracovala, sme ponúkali pizzu, ktorú si mohli zákazníci upiecť sami doma. Jeden pán si ju objednal, neskôr nám však volal, že mu zhorela v rúre a chcel, aby sme mu vrátili peniaze, pretože to bolo údajne našou vinou.

 

Vy nemáte obedové menu?!

Pracovala som v kaviarni a raz k nám prišli zákazníci, ktorí od nás pýtali obedové menu. Keď sme ich upozornili a vysvetlili im, že je to kaviareň, nie reštaurácia, nechápali a frflali, ako je to možné.

 

Ako vypiecť s lakomým klientom

Klient: Chcem vedieť, koľko presne ste na tom pracovali a za tento čas vám zaplatím.
Ja: Prepáčte, povedal som vám predsa, že môj cenník je stanovený na hodiny. Nepracujem na minúty.
Klient: Zaplatím vám len za minúty, ktoré ste na tom pracovali, nie celú hodinu. Ako dlho ste na tom robili?
Ja: 60 minút.

 

Toto nie je mucha

Moja prvá práca bola v pizzérii, kde som rozvážal jedlá. Raz si niekto objednal pizzu. Zaviezol som mu ju. Keď som sa vrátil do pizzérie, volali späť, údajne si našli v pizzi muchu. Samozrejme, hneď sme im aj posielali náhradu. Keď som tam prišiel, podali mi pizzu, ktorú chceli vrátiť. Ukázalo sa, že to nebola mucha, ale čierna oliva.

 

Treba sa len správne pozrieť

Klient: Tento formulár nie je dobrý. Nemôžem taký používať. V spodnej časti je text veľmi rozmazaný.
Ja: Rozmazaný? V spodnej časti? Nerozumiem.
Klient: Áno, rozmazaný. Text v spodnej časti nedokážem prečítať. Musíte to zmeniť aby som to vedel prečítať.
Ja: Ehm....
Klient: Ach, nič, už je to v poriadku. Už som si dal okuliare.

Viac o téme: Práca s ľuďmi
  • Autor: © Zoznam/es
  • Zdroj: Zdroj: indy100, boredpanda; Foto: gettyimages

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy