15 módnych slov, ktorým by ste sa mali vyhnúť na LinkedIn

LinkedIn využíva iba pätina Slovákov, ale ide o najvernejšiu sociálnu sieť.LinkedIn využíva iba pätina Slovákov, ale ide o najvernejšiu sociálnu sieť. Zdroj: linkedIn

Ak sa chcete pracovne prezentovať, urobíte najlepšie, ak sa zaregistruje na profesionálnej pracovnej sieti LinkedIn. Pýtate sa, prečo by ste mali strácať čas a registrovať sa na ďalšej sieti? Pretože ide o najvernejšiu sociálnu sieť s najvyššou frekvenciou návštevnosti Slovákov. Pri registrácií sa vyvarujte módnym slovám, ktoré zostavil LinkedIn.

Sociálne siete využíva pätina Slovákov každý deň. Vyplýva to z prieskumu Inštitútu pre verejné otázky, ktorý minulý rok realizovala agentúra Focus na reprezentatívnej vzorke 1135 respondentov nad 14 rokov. Napriek tomu, že každý druhý Slovák využíva Facebook, najvernejší sú však sieti LinkedIn. Ten využíva pol percenta Slovákov s dennou návštevnosťou až v 83 percentách prípadov.

Na sociálnej sieti LinkedIn má vytvorený profil až 300 miliónov členov na celom svete. Podľa najnovšieho prieskumu zostavil LinkedIn rebríček slov, ktoré by nemal obsahovať váš profil na sociálnej sieti. Ak vás vyhľadávajú personalisti priamo na LinkedIn, určite sa dlho „nezdržia“ na vašom profile, ak v ňom nájdu nechceú slovíčka. Z vašej prezentácie by headhunteri nemali určite vyčítať negatívne vlastnosti ako napríklad: nedôsledný, nezodpovednosť či dokonca zmätenosť.

Rebríček 15 módnych slov a slovných spojení, ktoré by nemali byť na vašom pracovnom profile LinkedIn, aj napriek tomu, že sú nadmerne využívané:

  1. kreatívny
  2. organizačný
  3. efektívny
  4. motivovaný
  5. rozsiahle skúsenosti
  6. sledovanie záznamov
  7. inovačný
  8. zodpovedný
  9. analytický
  10. riešenie problémov
  11. experimentálny (módne slovo v Brazílii)
  12. nadnárodný (módne slovo v Egypte a Indonézii)
  13. špecializovaný (módne slovo v Španielsku)
  14. komunikačné zručnosti
  15. dynamický

Koho „stretnete“ na LinkedIn?

  • ľudí, ktorí hľadajú talenty
  • pracujúcich v rôznych odvetviach
  • novinárov, ktorí vyhľadávajú zaujímavé námety na články a príbehy ľudí
  • investorov
  • amerického prezidenta Baraka Obamu alebo britského podnikateľa Richarda Bransona

 „Platforma LinkedIn bola vytvorená pre médiá ako aj pre jednotlivcov, aby mohli všetci zdieľať profesionálne skúsenosti, “ hovorí Jeff Winer, CEO LinkedIn.

Buďte s nami v kontakte na sociálnej sieti LinkedIn.

 

Viac o téme: Sieť Sociálna Pracovná Siet Linkedin
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Foto: Photl.com, Zdroj: businessinsider; ami

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy