Musia HR Branding budovať aj známe značky? Nechajte si poradiť odborníčkou

Ilustračné fotoIlustračné foto Zdroj: thinkstock.com

Ktorá značka mi pomôže v budúcnosti v kariére? Ako nájdem zamestnávateľa s príjemnou firemnou kultúrou? Aké má potenciálny zamestnávateľ feedbacky na sociálnych sieťach? Ak sa firma správa dobre ku kandidátom, správa sa podobne aj k zamestnancom...?

Množstvo ďalších náročných otázok si kladie mladá generácia Y a Z (dnešní tridsiatnici) pri hľadaní svojho vysneného zamestnania. Pri aktuálnej situácii na trhu, kedy množstvo firiem na trhu hľadá ľudí pre online a obchodné pozície, si kandidáti môžu skutočne vyberať.

Súboj o nových členov tímu vyhrávajú zamestnávatelia, ktorí ponúkajú svojim zamestnancom niečo naviac – napríklad zaujímavú firemnú kultúru. Výška platu už nepatrí k hlavným atribútom pri voľbe nového ,,šéfa“.

Potvrdzuje to aj nedávna štúdia poradenskej spoločnosti Deloitte Prvé kroky na trhu práce, ktorá zverejňuje názory vyše 4000 študentov z 11 krajín strednej Európy. Do prieskumu sa zapojili študenti a čerství absolventi fakúlt najmä ekonomického zamerania vo veľkých mestách.

Viac ako 60 % slovenských študentov vo svojom rebríčku priorít považuje príležitosť rozvíjať sa a získať nové zručnosti ako jednu z najdôležitejších priorít pri výbere práce. Nemenej dôležitá je aj celková atmosféra v práci, ktorá by mala byť priateľská; výška mzdy sa ocitla na treťom mieste.

Vytvoriť zamestnancom priestor na rozvoj v tom, čo ich baví, a to všetko v príjemnej atmosfére je prioritou aj HR brandingu známej značky Zľavomat. Hoci inšpiračný portál Zľavomat.sk patrí na Slovensku k TOP 5 najlepším zamestnávateľom v obchode a službách podľa rebríčka Profesia, kde predbehol renomované značky ako Amazon či IKEA, uvedomujeme si dôležitosť neustáleho budovania samostatného a silného HR brandingu.  

Neustále pracujeme na tom, aby sme boli pre našich zákazníkov zaujímaví nielen ako inšpiračný portál, ale aj ako moderný a atraktívny zamestnávateľ. Naším cieľom je, aby sa kolegovia cítili v práci dobre, pretože práve náš tím je najsilnejším šíriteľom trhového brandu zamestnávateľa. Robíme všetko pre to, aby sme do tímu pritiahli talentovaných ľudí, ktorí prinesú zákazníkom nové nápady. Aktuálne plánujeme posilniť napríklad tím obchodníkov nielen v Bratislave, ale aj v krajských mestách.

Mnohé atribúty HR brandingu zamestnávateľa, ktoré sú najefektívnejšie pri získavaní a udržiavaní najperspektívnejších talentov, nie sú náročné ani drahé z hľadiska ich realizácie. Ako vyzerá realizácia HR brandingu v Zľavomate, aké nástroje a bonusy využívame, sa môžete dozvedieť na mojej prezentácií na workshope HRDA:  Employer Branding v procese budovania zamestnávateľskej značky, ktorý prebehne 28.09.2017 v Martinuse.
Miesto si rezervujte na office@extpartners.sk, alebo 0911 797 799.

Musia HR Branding budovať Galéria fotiek (2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Nina Valíčková, HR Manager, Zľavomat.sk

Viac o téme: Workshop Branding Partners HR Excellent
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Zdroj: extpartners.sk
Staršie správy
Staršie správy