Nová doba si žiada nový prístup: Firmy odhalili, ako sa snažia upútať uchádzačov

Na štvrtkovom (6.4.). workshope HRDA sa stretli štyria odborníci na hry, gamifikáciu a aplikácie. Prítomným na workshope porozprávali o tom, ako pracovať s elektronickými vymoženosťami, hernými aplikáciami, videami, ale aj špecializovanými softvérmi a vďaka nim osloviť mladé talenty.

 

 


 


Workshop otvorili so svojou prezentáciou Eliška Čepcová, HR Biznis Partner z ČSOB a Matej Fandl, programátor a kognitívny vedec z organizácie Mladý pes. V rámci svojej prezentácie porozprávali o spolupráci, ktorej výsledkom bola interaktívna, hravá aplikácia, ktorú využili na pracovnom veľtrhu, na ktorom bola spoločnosť ČSOB ako vystavovateľ. Jej cieľom totiž bolo upútať pozornosť prítomných uchádzačov inými spôsobmi ako letákmi či inými typickými spôsobmi tlačenej reklamy. Pomohla jej k tomu práve spomínaná aplikácia - tá informovala uchádzača, čo je náplňou práce na jednotlivých pozíciách, ale napríklad aj o tom, na akú pracovnú pozíciu je vhodný na základe jeho predpokladov.

Netradičný prístup sa ČSOB vyplatil: boli vyhlásení medzi troch TOP vystavovateľov veľtrhu. Ako Čepcová prezradila, aj naďalej sa usilujú o zvýšenie záujmu mladých ľudí rozširovaním herných metód, zároveň organizujú vzdelávanie uchádzačov online formou.

Na workshope následne prevzala slovo Zuzana Machová, ktorá je verejnosti známa svojimi videami na YouTube. Šesťdesiatročná vlogerka (označenie blogov vo forme videa, pozn. redaktora) porozprávala o tom, ako si uvedomuje, že svet patrí mladým, predsa sa však rozhodla dať najavo, že aj starší ľudia majú čo povedať. Dôvod, pre ktorý začala vytvárať videá bolo, že videla, ako mladé dievčatá a ženy nevedia variť. Preto ich chcela naučiť variť základné jedlá. Jej vlogy sa razom stali virálnymi a získali veľký úspech. Podľa Machovej sa to podarilo vďaka úprimnosti, prirodzenosti a tiež vtipnosti jej videí.

Vlado Leško, PR & Marketing Director a Personal Trainer a Martin Detvaj, Senior Consultant & Trainer zo spoločnosti Excellent Partners umožnili účastníkom naživo si vyskúšať gamifikovanú aplikáciu na rozvoj rozhodovacích zručností. Je súčasťou komplexného nástroja Accelium Pro, ktorý v SR a ČR exkluzívne zastupuje Excellent Partners.

Nestihli ste aprílový workshop HRDA? Už teraz sa pripravuje téma Generačný mix vs. Interná komunikácia a firemná kultúra. Nasledujúci workshop sa bude konať 1. júna 2017 v priestoroch kníhkupectva Martinus. Aktuality k podujatiu nájdete na webe www.extpartners.sk alebo na sociálnych sieťach FacebookLinkedIn.

Partneri HRDA: Excellent Partners, Accelium, workforce.sk, Appelia cup, Marella, Martinus, Vinohradníctvo a vinárstvo Miloš Máťuš, Engage Hill, karierainfo.sk, TASR, Intenziva, HR salón, Manažér, Mladý pes.

Miesto na júnovom workshope si môžete zerezervovať na semancova@extpartners.sk alebo predpredaj.sk.

Viac o téme: Pes Mladý Eliška Zuzana Workshop Youtube ČSOB HRDA Vlog Čepcová Machová
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: PR článok, HRDA

Súvisiace články

Staršie správy
Staršie správy