Tickpo.sk oslávi 1 rok a pozýva vás na múdre raňajky, kde zistíte, ako posunúť vaše eventy na vyšší level

Aké je Tickpo.sk po prvom roku? Rozširuje vedomosti, vytvára komunitu a stále sa mu darí byť jednoduchý a rýchly. Pomohol zorganizovať už 1200 podujatí a predal 50 000 lístkov. Tickpo.sk oslavuje rok ako mladší brat Predpredaj.sk a usporadúva pre organizátorov i verejnosť „múdre raňajky“ s troma TOP spíkrami, ktorí vám poradia, ako nakopnúť vaše eventy či business.

Ak ste už skúsili niečo zorganizovať, tak viete, aké nástrahy či problémy vedia organizátorov prekvapiť. Pripraviť úspešný event je drina, ľahšie je to však po boku skúseného partnera. Tickpo.sk je šikovný a jednoduchý nástroj, kde si viete sami založiť podujatie, vytvoriť registračný formulár, nastaviť rôzne typy lístkov či zliav a vyhrať sa s mnohými ďalšími funkciami. Zároveň vytvára komunitu ľudí, ktorí chcú rásť, zlepšovať a vzdelávať sa, alebo len hľadajú inšpiráciu.

Tickpo.sk oslávi 1 rok Galéria fotiek (4)

V rámci bujarých narodeninových osláv sa môžete zúčastniť na špeciálnom vzdelávaco-spoznávacom evente „Raňajky u Tickffanyho“, kde 28.10. dostanete okrem bohatých raňajok aj tri plnotučné prednášky. Pre verejnosť je k dispozícii len obmedzený počet miest. Viac info TU.

Traja velikáni v online marketingu, skvelá káva a Chlebíčkovo!

KAMIL AUJESKY - Inovatívna komunikácia eventu

Dvojnásobný Bloger roka má za sebou 9 rokov vo firmách ako Orange, ZľavaDňa, Digitask a Visibility, kde nasával skúsenosti z online marketingu, aby ich následne pretavil do vlastného biznisu. V súčasnosti vedie SamsiDigital – Digitálna agentúra a ako Google Certified Trainer je jedným z pätnástich ľudí na Slovensku, ktorí sa starajú o vzdelávanie jednotlivcov a firiem v oblasti digitálneho marketingu. Ďalej pravidelne organizuje Digitálny Štvrtok, točí Marketing Backstage a venuje sa ďalším projektom a konzultáciám v rámci digitálneho marketingu.

Na Raňajkách u Tickffanyho vám porozpráva, prečo je dôležitá inovatívna komunikácia.

Tickpo.sk oslávi 1 rok Galéria fotiek (4)

PETER ŠEBO – Ako naboostovať ľudí na event?

Peter Šebo pracoval 4 roky v mesačníku Stratégie, kde sa vypracoval až na kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia (Ecopress Magazines). Je autorom a spoluautorom viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook.

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.

Peter Šebo prezradí tipy a triky, ako zo sociálnych sietí dostať čo najviac ľudí na váš event.
 

FILIP KUNA – Natívna reklama a váš event

Pracoval 12 rokov v Zozname ako vedúci produktového oddelenia, teraz riadi slovenskú a českú pobočku švédskeho Strossle. Jeho životným cieľom je stať sa učiteľom, preto píše blogy, organizuje rozličné workshopy a eventy pre študentov i profíkov v médiách. 

Filip vám prezradí, ako tvoriť pútavé popisky, aké obrázky vyberať a čo si ľudia na nich všimnú ako prvé - pretože prvý dojem je len jeden.

Tickpo.sk oslávi 1 rok Galéria fotiek (4)

 

Harmonogram raňajok:

  • 08:00 -  09:00 - registrácia a raňajky
  • 09:00 - 09:15 - otvorenie a pár infošiek o nás pre vás
  • 09:30 - 10:00 - Peťo Šebo
  • 10:00 - 10:30 - Filip Kuna
  • 10:30 - 11:00 - Coffee break
  • 11:00 - 11:30 - Kamil Aujesky

Nenechajte si ujsť horúcu šancu vidieť 3 TOP spíkrov na jednom mieste a vychutnať si raňajky s Tickpo.sk. Event spoluorganizuje tickpo-v starší brat, Predpredaj.sk.

Fotogaléria k článku Počet fotiek: 4
Viac o téme: Tickpo
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Tickpo

Súvisiace články

Staršie správy
Staršie správy