9 znamení, že ste skvelý zamestnanec, aj keď si to o sebe možno nemyslíte

Ilustračné fotoIlustračné foto Zdroj: thinkstockphotos.com

Ako vás chváli váš nadriadený? Potľapká vás občas po pleci, prípadne len nenápadne naznačí, že je s vami spokojný? Niektorí šéfovia si však vašu pochvalu nechajú len pre seba a vy ani len netušíte, či si počínate v práci dobre. Ak ide pochvala od vášho nadriadeného ako z chlpatej deky, overte si, či ste zamestnanec, ktorého by si zamestnávateľ mal vážiť. Ak sa nájdete vo väčšine z týchto deviatich bodov, môžete byť na seba hrdý: ste skvelý zamestnanec!

 

 

  1. Skvele vychádzate so svojimi kolegami
    A nielen preto, aby ste od nich niečo získali vo váš prospech. Jednoducho viete, že bez vzájomnej spolupráce to v práci pôjde len ťažko.
  2. Ste úprimný
    Nebojíte sa povedať svoj názor, ak sa vám nejaký nápad nepozdáva. A máte guráž vyhovoriť zlé rozhodnutie aj vášmu šéfovi.
  3. Neustále na sebe pracujete
    Lebo viete, že na to, aby ste mohli ďalej vo firme rásť, musíte rásť aj osobnostne. Preto sa neustále vzdelávate, zlepšujete a učíte sa nové veci.
  4. Viete prevziať zodpovednosť
    Nevyhovárate sa, nezvaľujete vinu na iných, nezatajujete prešľapy - ak niečo jednoducho nevyšlo, ste ochotný znášať dôsledky.
  5. Ste mentorom pre iných
    Možno to ani nerobíte zámerne, ale ostatní kolegovia jednoducho vyhľadajú vás, ak potrebujú radu či pomoc. Vychádza to z vás prirodzene, bez toho, aby vás niekto úlohou mentora poveril.
  6. Robíte veci bez toho, aby vám to niekto povedal
    Lebo ste dostatočne šikovný na to, aby ste vedeli, čo treba urobiť. Nepotrebujete nad sebou dozor a neustále zadávanie úloh. Sami si ich vypýtate, prípadne navrhnete, na čom by sa malo začať pracovať.
  7. Začnete, čo dokončíte
    A nielen to, odovzdáte tiež prácu, s ktorou ste spokojný a za ktorou si stojíte. Žiadne polovičné či na kolene pozliepané úlohy. To, na čom pracujete, musí byť vypracované dokonale.
  8. Viete, že musíte oddychovať
    Pretože vás váš zamestnávateľ potrebuje dlhodobo, nie len na isté obdobie. Oddychom, relaxom a “vypnutím” od povinností sa snažíte zabrániť vyhoreniu.
  9. Poznáte svoje slabé miesta
    Ste si ich vedomý, no nenechávate to len tak. Pracujete na ich odstránení, prípadne na tom, aby ste sa stali lepším a šikovnejším.
Viac o téme: Najlepší Zamestnanec Nadriadený Zamestnanci Pochvala Skvelý Dobrý Šéf Dobrí
  • Autor: © Zoznam
  • Zdroj: Zdroj: businessinsider.com; Text: es; Foto: thinkstockphotos.com

Súvisiace články

 
Staršie správy
Staršie správy